رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بای بای پوشک آذر 93

1393/10/6 19:50
نویسنده : مامان رادینی
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گذاشتن کلی عکس خوشمزه از پسری با  بابا جونی تصمیم گرفتیم که یه دستی به روی خونه بکشیم که کلا خونمون تکون خوردخندونک قرار بود یه کوچولو عوض بشه کلاعوض شد یک هفته ای هست که خونه ی مامان جونی هستیم جا برای زندگی کردن نیست همه جا شده اسباب و خاکدلشکستهچه قدر برای من کار درست شده

ولی خونمون اساسی درست شد و قشنگ شد زیبادست بابا جونی درد نکنه مهربووووووووووووووووووووووووون

یه جشنواره ای هم هست توی نی نی وبلاگ خدا کنه برسم تا بتونم شرکتت بدم اگر نشد هم نشد دیگه مثل خیلی از کار های عقب افتادمون

هنوز که هنوزه وقت نکردم کارای تولدت و انجام بدم دیگه تصمیم گرفتم بعد از خونه تکونی تولدت و اول از همه بگیرم تا سرم بیشتر از این شلوغ نشده

تاریخ پوشک گیری پسری هم21 آذر

93/9/21

21 آذر بعد از خواب بیدار شدن دیگه پوشک نشدی تا به امروز خیییییلی عالی بود و خوب بود با اینکه خیلی ها می گفتن زوده و بچه اذیت میشه و نمی گه ولی قبول نکردم و پافشاری کردم روی کارم .از پوشک گرفتنت هم در کل یک هفته طول کشید که بگی ولی سه روزه تموم شد محبتبوس

بابا توی اون یک هفته همش می گفت زوده پوشکش کن بسه داره اذیت میشه و از این حرفا بیشتر به مامان امیدواری میدادخندهکه روز بعدش پشیمون شدم گفتم شاید درست میگه پوشکت می کنم .زمانیکه رفتم سراغ پوشکت پشیمون شدم و از در کمدت برگشتم

خوبه تا اخر قضیه رو نرفتماقه قهه

خیلی دوستت دارم چون هم توی پوشک گرفتن هم توی شیر گرفتن کمکم کردی و اذیتم نکردی فقط من و پسری بودیم دیگه هیچ کسی دخالتی نداشت با اینکه خیلی ها می گفتن زمانیکه می خواهیم از پوشک بگیریم میریم از محیط خونه بیرون و دور میشیم تا یاد شیر نیوفتی  ولی شما اذیت نکردی و هیچ جا هم نرفتیم و خونه ی خودمون بیشتر خوش گذشت و عالی بود الان هم بابت قضیه ی پوشک خیلی خوشحالم که کوتاه نیومدم و دنبال قضیه رو گرفتم و الان هم خودت راحتی هم مامان آخرین پوشکی که استفاده کردم برات خشکه خشکه که اون و نگه داشتم برات یادگاری خندونک

مبارکت باشه نازنینم هم پوشک گیریت هم از شیر گرفته شدنت هم آقا شدنت هم مرد شدنت

دیگه واقعا مرد شدی ای جون دلللللللللللللللللللللللللللللللمبوسبوسبوس

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامانی رادین
7 دی 93 12:55
سلام به روی ماهتون خونه با طرح جدید مبارک باشه ایشالا با دل خوش مبارکه گل پسرمون دیگه مرد شده اقا شده .قربونت برم شیرین زبونم
مامانی رادین
7 دی 93 12:56
آجی محمدمهدی
17 دی 93 12:37
آجی محمدمهدی
17 دی 93 12:40
سلام خاله جونم. حالت خوبه؟ دلمون براتون حسابی تنگیده.رادین جونم میبینم که با پوشک خداحافظی کردی.دیگه برا خودت مردی شدیاااا.بزرگ مرد کوچولو مواظب خودت وخوبیات باش.دوستون دارم عزیزانم..
آجی محمدمهدی
17 دی 93 12:41
امیدوارم همیشه در کنار خونواده شاد وسربلند باشین وبهترینها براتون رقم بخوره.
مامان فرنيا
24 دی 93 10:21
سلام گل پسر نازي داري ماشالله عزيزم شماره شيريني ادنا را برات خصوصي ميكنم
محمد
25 دی 93 6:55
سلام، با مطلب جدید "دسر لبو" بروز شدم ... به ما هم سر بزن.
مامان پرنیا
29 دی 93 1:12
ماشاالله مردی شدی واسه خودت عزیزم مبااااااااارکه
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم