رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

خونه تکونی 93

1393/12/18 2:49
نویسنده : مامان رادینی
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه عکس مهکیا جونی و میزاریم که یک دونست

بعدش متاسفانه عکس های خاطره ی بد پسری و میزارم ناچارم چون بعضیهاش و رفتی پارک باید بزارم والا که خودم دوست ندارم

این عکس 2 شب بعد از عمل شماست

عکس های بعدیت پارک ارم و باغ وحشه که با بابا جونی تصمیم گرفتیم یه ظهر جمعه ببریمت بیرون تا اب و هوات عوض بشه

 

ای هم روزیه که باید بخیه هات کشیده می شد قبلش باید میرفتی حمام 

ببین که چه بلایی سر خودت و من آوردیگریه

واما خونه تکونیمون 

این از پسرم 

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااان خب این چه کاریه

چون علاقه ی زیادی به باب اسفنجی داری امسال اتاقت و کردم باب اسفنجی

فرش و پرده و ورودی در اتاق با باب اسفنجی

بعد از خونه تکونی یه هندوانه میچسبه اون هم این مدلیشزبان

پارک سر کوچمون .

 

 
پسندها (4)

نظرات (2)

محمد
18 اسفند 93 19:04
دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...
مامان امیرعطا
19 اسفند 93 0:07
ایجونم زخمت خوب شده هااا خاله جون...فدات شم. آفرین که داری به مامانی کمک می کنیی همیشه به گردش عزیزم.. تنت سالم و دلت خوش.
مامان رادینی
پاسخ
بله خاله جونم با دعاهای شما