رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

19 اسفند 93

1393/12/20 1:03
نویسنده : مامان رادینی
745 بازدید
اشتراک گذاری

عسل چشم من سلام.

اول از همه باید بگم که توی پست دیشبم سوتی دادم تاریخ امروز و زدم شرمنده درستش میکنم حتما

امروز صبح که از خواب بیدار شدیم اولین برف سال 93 رو دیدیم خوشبختانه .ولی زودی اب شد چیزی ننشست روی زمین

برای شما هم جالب بود رفته بودی توی حیاط و دستت و میگرفتی به سمت اسمون و خیس میشدی لذت میبردی.

 

خلاصه تا از خواب بیدار شدیم رفتیم خونه ی مامان جون .تصمیم گرفته بودم که نریم ولی چون مامان باید میرفت دندون

پزشکی نشد که بمونیم .اولش تصمیم داشتم با ماشین بریم ولی بعدش پشیمون شدم گفتم حیفه این هوا پیاده بریم بهتره

.شمارو حسابی پوشوندم و دوتایی راه افتادیم آخ که چه لذتی داشت .خوب بود ولی حیف زود تموم شد.امروز من پسرم و

زیاد ندیدم چون توی راه دندان پزشکی بودم هی میرفتم و میومدم اون زمانی هم که من خونه بودم شما خواب بودی

.عجیب بود شما امروز سه ساعت خواب بودی .بیدار همکه شدی با خودم بردمت دندون پزشکی همراه با بابا جونی تا کارم

تموم بشه 2ساعت طول کشید که شما هم حسابی خسته شدی و بابا جونی و خسته کردی .الان هم دوتاییتون از فرط خستگی خوابتون برده.خوب بخوابین عزیزانم.بغلبغلبغل

پسندها (3)

نظرات (2)

مجله توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 اسفند 93 11:50
سلام به روی ماهت عزیزم . خیلی دنبال وبت گشتم اسمش دقیق یادم نبود بیام پیشتون عزیزم. . منم خیلی خوشحال شدم اومدی پیشم عزیز دلم. ماشالله چقدر بزگ شده . مامان مهربون ان شالله رادین زیر سایه پر مهر پدر و مادرش بزگ بشه و خانوادت سراسر عشق و مهر و آرامش باشه عزیز دلم . ان شالله شاهد موفقیت های بزرگ گل پسر ماه و نازت باشی عزیز دلم .ممنون از محبت و دلگرمی همیشگیت عزیز دلم رادین جونمو ببوس
مامان رادینی
پاسخ
عزیزمی مهربون ممنون از این همه محبتت خوشحالم که باز هم میبینمت موفق باشی
مامانی رادین
21 اسفند 93 1:43
سلام عزیزم خوبید؟رادین جون خوبه؟وای روزای آخر سال فقط بدو بدو داره از کی نتونستم وب رادینمو آپ کنم از طرف من ببوس پسر گلتو خصوصی داری گلم
مامان رادینی
پاسخ
چشم