رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

1تا 5فروردین 94 مازندران -شیرگاه

1394/2/9 1:12
نویسنده : مامان رادینی
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

این هم عکسای پسر قشنگم

لحظه ی تحویل سال

پسر نازم موقع تحویل سال در خواب ناز

عکس در کنار سفره ی هفت سینمون 

روز اول سال و قبل از رفتن به خونه ی مامان جونی

داخل ماشین که خیلی نازداری اطراف و نگاه می کنی

اولین روز سفرمون جاده ی برفی مازندارن از روز اولی که رفتیم برف و بارون شروع شد تا روزی که برگردیم آفتا ب شد 

خدایاشکرت

داخل ماشین توی اون ترافیک جاده شما در حال شیطنت بودی یه دقیقه آروم نبودی 

این هم ترافیک جاده

بالای گردنه پر از برف و کولاک بود پایین هیچ خبری نبود جز سرما تصمیم گرفتیم چند دقیقه ای استراحت کنیم و پسرم هم عکس بگیره 

قربون اون قیافه ی نازت برم من

شما در آغوش دایی در حال تماشای ماهی های قزل آلای زنده هستی

این هم جناب قزل آلا خان

قرون اون فیگورت برم من چند قدمیت پشت سرت دره بود داشتم سکته میکردم که یه موقع عقبی نری بیافتی ولی عاشق منظره ی پشت سرت بودم دیگه باید میشدخندونک

حاجی فیروزهای توی جاده

فدایی داری

این هم یکی از کمپ های هلال احمره که رفتی پایین با دایی عکس بندازی که یکی از پرسنلشون خواست که ایشون هم از شما عکسی داشته باشن به یادگاری که شما هم افتخار دادیمحبت

اینجا هم منزل بسسسسسسسسسسیار زیبای عموی بنده که شما آذر ماه پارسال توی همین نقطه عکس گرفتی و توی وبت هم هست

قربون اون ژست های عکست برم من که هر زمان میگم صبر کن عکس بگیرم فقط دستات و حالت میدی 

آخ قلببببببببببببببببببببببببببببببم

الان جاهامون عوض میشه من میام پایین شما میری بالا 

ایناهاش

این هم داخل پارکینگ عمو هستی که داری میرقصی

پارسال دقیقا همچین روزی ما اصفهان بودیم که بعد از یه هوای بارونی مطبوع رنگین کمان درست شد دقیقا هم توی همین ساعت 4 بعد از ظهر امسال هم همون اتفاق افتاد اینبار مکان هامون فرق میکرد بابلکنار بودیم

قربون اون نگاهات برم من که شیرین مثل عسل

باز هم ژست و حالت دادن به دستات

این هم تهیه ی غذای سارا و نیکای پایتخت 3 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان امیر عطا
16 اردیبهشت 94 19:06
عزیزکم رادین جونم عیدت مبارک...حسابی خوش گذروندی هاااااااااااااا ....فدات..
مامان رادینی
پاسخ
بله خاله جونم جای شما خالی بود