رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

22 اردیبهشت 94

1394/3/4 19:39
نویسنده : مامان رادینی
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

22 اردیبهشت 94 تولد بهترین بابای دنیا مبارک

بابا جونی باید ماروببخشه که نتونستیم زودتر از این تاپیک تولدش و بزنیم ولی خودش میدونه که این ماه .ماه شلوغ و پرکاری بوده برای هممون

امسال 2 تا تولدگرفته شد برای باباجونی یکی خودمون گرفتیم یکی دیگه هم همکاراش داخل اداره که ازشون تشکر میکنیم خییییییییییییییییلی لطف کردن عکسای تولد اداره ی بابا رو نداریم توی گوشی خودشه اگر به دستمون رسید حتما میزاریم ولی عکسای تولد خودمون و که دارییییییییییییییییییییییم پس میزاریم

بابا جون و همسر نازنینم 120 تا از این کیک هارو ببینی و همیشه سلامت و لبای خندونی داشته باشی

آمینمحبتبوسبغل

سبد میوه که رادین چشم ازش برنمیداشت نوش جونت

غذاهای مامان پز تولد بابا

سالاد الویه

سالاد کلم

مرغ شکم پر

قربون اون دستای کوچولوت برم من که هر چی که میومد سر سفره یه ناخنک میزدی

ژله بستنی

کیک تولد بابا جونی

همیشه همه ی کیک هایی که رادین بهش دست رسی داره جای انگشتی هم از طرف رادین هست

هییییییییییییییییییس

این دوتا همه ی  زندگی من هستن

بهترینم امیدوارم تونسته باشم ذره ای از محبت هات و جبران کرده باشم

برات آرزوی بهترین ها رو دارم بهترینم

تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (0)