رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

عکس های درهمی

1394/3/4 20:40
نویسنده : مامان رادینی
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه دست نی نی وبلاگ درد نکنه یک صفحه ی بلند بالا نوشتم همش پرید اطلاع نمیدن به آدم قبلشعصبانی

خب بریم سراغ عکسامون

عکسای درهمی عکسای مختلفیه که هر جا که رفتیم توی این چند وقته بعد از عید و تعطیلات مبعث و روز پدر ازت گرفتم که میزارم

تاریخ عکس هات هم مربوط میشه به اردیبهشت سال 94

پذیرایی از ارباب

نوش جونت

یکی از میوه های مورد علاقت هندوانه

نووووووووووش جونت

باز هم شیطنت

گفته بودم که همه ی تلاش من و بابا جونی اینه که به شما توی همه ی لحظه ها خوش بگذره

الان چند وقته بابا جونی شبا شمارو میبره پارک که حوصلت توی خونه سر نره حتی اگر خسته هم باشه میبرتت

ممنون بابای مهربونم

خوش هیکل من

ژستت و قربون

شما و عسل جونی

مرسی خاله فرناز بابت عکسا😍

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان پرنیا
12 آبان 94 1:09
امیدوارم زیر سایه پدر و مادرش شادترین لحظه ها رو تجربه کنه
مامان رادینی
پاسخ
ممنونم عزیزم