رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/3/6 1:07
نویسنده : مامان رادینی
299 بازدید
اشتراک گذاری

رادین درس خونهبغل قربونش برم من

اینجا هم محوطه ی داخلی و بیرونی سالن غذاخوری هتل که شما اکثر اوقات خواب بودین

 

چند تا عکس هم از محوطه ی هتل

رادین و بابا جونی  در لابی هتل

پسر گلم من و بابا جونی عاشق این عکستیم اوج هیجان و میرسونه ماچفدات بشم که اون خنده هات بهمون انرزی می ده

از ترس اینکه پشه های بد جنس نیشت نزنن خوابوندمت داخل پشه بند ولی تا دلت بخواد من و نیش زدند پسرم

این هم تراس اتاقمون که روبرومون  چند تا درخت پرتقال و نارنج بود خیلی طبیعت قشنگی بود

این هم چند تا عکس از محوطه ی هتل

میریم که داشته باشیم چند تا دونه عکس از دریای رادینی

پسر نازم همیشه به گردش و تفریح همیشه لبات و خنده ببینم

آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طهورا
6 خرداد 92 1:08
ماششششششششاله
خدا حفظش کنه عزیزم

ممنون عزیزم