رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تولدت مبارک...

1391/9/6 23:19
نویسنده : مامان رادینی
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادین جون تولدت مبارک خیلی خیلی خوش اومدی   بغل 

من هنوز ندیدمت ولی میدونم خیلی خوشجلیییییییی

امروز کلی ذوق کردم هی واسه خودم شعر تولد تولد میخوندم 

niniweblog.com

 

منتظرم خاله جون یا مامانی یا بابایی جونت بیان یه عکسی ازت بزارن من ذوق کنم واست 

 

niniweblog.com

تولدتولد تولدت مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا100 سال زنده باشی نه 100 سال کمه ایشالله همیشه زنده باشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آفتاب عالم تاب
8 آذر 91 10:51
عزیزممممممممممم ماشاالله خوش اومدی به دنیاااااااااااااااااااا پس چرا نرفتین بیمارستان خاله جان؟
fatemeh
9 آذر 91 0:20
آخه من فاصله دوره دوره و دانشجو امو نمیتونم برم متاسفانه


آخ قربون خالش همین که به یادش بوده و این همه محبت به خرج داده بسه برای رادین جون.
مامان آنی
2 بهمن 91 18:17
ما هم منتظر دیدن این کوچولو هستیم