رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

رادین جون

1391/9/6 14:10
نویسنده : مامان رادینی
440 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم .عزیزم همه ی وجودم

دیگه چیزی به دنیا اومدنت نمونده تقریبا 12 ساعت دیگه مامان فردا قراره که بره بیمارستان

برای دیدنت لحظه شماری می کنم نه تنها من بلکه خیلی ها از قبیل خاله جون و مامان جون و بابا جون

از خوشحالی خوابم نمی بره الان که ساعت 12 شبه اومدم آخرین پیغام و برات بزارم و برم  شاید تا 10 روز دیگه این آخرین پیغام از طرف من باشه البته بابا جون و خاله جون هستن که یادت کننقلب

ولی من بعد از به دنیا اومدنت دوست داشتم که اولین نفر تو وبلاگت باشم که بهت تبریک بگم پسر گلم ولی خب الان هم دیر نشده از الان بهت میگم خوش اومدی پسر گلم

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آفتاب عالم تاب
6 آذر 91 0:12
خوش اومدی رادین خان پیشاپیش به مامان و بابا و خاله تبریک می گم
کلییییییییییییییییییییییییییییییییی هم خوشحالم که در آخرین لحظات به دنیا اومدنت اومدم اینجا
لینکتون می کنم


الناز(ممول)
6 آذر 91 23:27
سلام عزیز دلم
ایشالا گل پسرتون به سلامتی به دنیا بیاد گلم
خدا براتون نگهش داره


سلام گلم خیلی خوشبختم از دیدنتون خیلی خوش اومدی به وبلاگ رادین ببخشید که دیر شد همین الان تونستم سر بزنم به وبلاگ .بیشتر ببینمتون