رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/6/7 2:20
نویسنده : مامان رادینی
386 بازدید
اشتراک گذاری

این هم کیک به غارت رفته که توسط 2 نفر اینجوری شده خونه ی مامان جونی که اسمشون و نمیگم که شاید خجالت بکشن نیشخند که فکر نمی کنمااااااااااااا

ولی خجالت بکشین دیگه سنی ازتون گذشته بزرگ شدین میوه هاش و کی خوردین من متوجه نشدم


 

 

اینجا داری به این فکر می کنی که چه جوری به سمت کیک برم و بخورمش که مامانم دعوام نکنه

این هم ذوقت قربونت برم من و همچنین ناخنک پسرم که گوشه ی کیک پیداست 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علی
7 شهریور 92 2:28
سلام چه کیک بزرگی وای خدا تولد گل پسر تون تبریک میگم

سلام ممنون علی آقا کیکش که کوچولو چون برای ماهگرد تولدشه ان شالله کیک اصلی برای سالروز تولدش
ممنون بابت تولدش
mamane radin
9 شهریور 92 10:29
aziiizam 10 mahegit mobarak
بوووووووووووس به خاله جونی و رادین جونی

كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
13 شهریور 92 2:51
واي خداي من چه پسر دوست داشتني ايه خيلي دوست داشتنيه ((ماشاالله))
نظر لطفته عزیزم

ارلا
13 شهریور 92 12:28
سلام گلم تولد10ماهگیت مبارک جیگربلا من اپم بیایی منتظرم گلم
مرسی خانمی

بهار
31 شهریور 92 0:42
چه پسر نااااازی، ماشالاااا
اگه مایل بودین به این آدرس سر بزنید. با عکسای خوشگلش قالب اختصاصی قشنگی درست میکنه.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com

ممنون عزیزم
چشم