رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دورقمی شدنت مبارک عزیییییییییییییییییزم

1392/6/7 1:51
نویسنده : مامان رادینی
297 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من  .گل من . تولدت مبارک همون آهنگیه که توی فیلم به دنیا اومدنت هست 

عشق ابدی من تولد 10 ماهگیت مبارک وااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه یعنی شما 2ماه دیگه میشه 12 ماه و به قول خودمون 1 ساله واااااااااااااااااااااااای خدای من باورم نمیشه پسرم دیگه داره برای خودش مردی میشه الهی قربونت برم من 

عسل مامان امروز رسما 10 ماهه شد و ما هم این روز قشنگ و به یادموندنی و جشن گرفتیم البته یه جشن خالی از اسباب خونه نیشخند

خونه ی مامان جون بودیم و همون طور هم که قبلا گفته بودم مامان جونی اسباب کشی داره تا جند وقت دیگه به منزل نو وداره کم کم اسباب هاش و جمع میکنه که ما هم از صبح میریم و شب برمیگردیم 

بابا جونی با یه کیک کوچولو اومد خونه که خییییییییییییییییلی ذوق کردی و ناخنک بود که میزدی به کیک 

خلاصه تا کیک و بریدی مشغول شدی به همراه بابایی شکمو به خوردن 

که خونه ی مامان جون هم نصفه اسباب داشت اکثرش و جمع کردیم و دم دستی ها مونده توی عکس معلومه که برات میزارم  نانازم 

خیلی دوستت دارم و برات توی همه ی مراحل زندگیت بهترین هارو آرزو میکنم چون میگن دعای مادر زودتر مستجاب میشه پس من هم بهترین ها رو آرزو میکنم تا زودتر اجابت بشه 

آمین 


 

 

 

 

 

این هم از رقص و پایکوبی که بدونی همه به خاطر وجود فرشته ای مثل شما خوشحالند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane radin
9 شهریور 92 10:30
aziiiizam biya khososiiii
چشم اومدم