رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/8/28 2:11
نویسنده : مامان رادینی
303 بازدید
اشتراک گذاری

این هم سقایی پسرم

البته توی بعضی از عکسات سربندت نیست دوست نداشتی و از سرت در میاوردی نمیزاشتی

حقم داشتی دیگه چیز تازه ای  بود دوسش نداشتی

ان شالله که سالیان سال 120 تا از این محرم و صفرهارو ببینی

امسال سال اولی بودی با اینکه پارسال هم بودی فقط میتونستی بشنوی چون

توی راه بودی و 2 روز بیشتر فاصله نداشتی با این دنیا ولی امسال که سال اولی

بودی روی هم رفته روزهای خوبی و با هم داشتم

عسلمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 17:25
سلام عزیزم به به چه عکسای قشنگی با اجازه دو تاش رو برا کلیپ برداشتم راستی عزیزم شما جند روزی فرصت دارین تا تولد رادین جون اگه شد از نی نی گپ راهنماییت می کنم برای اون روز نگران نباش امروز نی نی گپم نمی دونم چرا خراب شده انشالله در والین فرصت که دیدم آنلاین هستی برات پیغام می دم
مامان رادینی
پاسخ
حتما منتظرتون هستم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 17:42
عزیزم من مجموعه عکسهای بچه ها رو به صورت یه کلیپ یعنی فیلم اماده می کنم و در وبم قرار می دم انشالله تا آخر هفته آماده است به امید خدا معمولا 2 تصویر نهایتا از هر بچه انتخاب می شه
مامان رادینی
پاسخ
ایده ی جالبیه موفق باشی
مامان امیرعطا
28 آبان 92 1:27
عزیزم خوشگل شدی با این لباست. عزاداری هات قبول نی نی محرم. ایشالله حضرت علی اصغر نگهدارت باشه.
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 آبان 92 18:38
سلام عزیزم خوشحال شدم یاد گرفتی و انجام دادی انشالله که موفق باشی من سعی کردم به زبان ساده توضیح بدم ببوس رادین جان رو ممنون از نظراتت عزیزم منو ببخش وقت نمی کنم سر بزنم زیاد
مامان رادینی
پاسخ
این حرفا چیه هر کسی به اندازه ی خودش درگیری داره شما نیا ما میاییم
mamane radin
3 آذر 92 0:54
توت فرنگی (مامان علیرضا)
3 آذر 92 2:21
سلام عزیزم نی نی گپ ایراد داره نمیشه اونجا صحبت کنیم عزیزیم چون بار اولتون هست بهتره کم کم پیش برین یه روزه بعید می دونم بشه چون ممکنه حین کار به مشکل بخورید از امرزو می تونی شروع کن انشالله آماده می شه اگه شروع کنی از امروز جایی گیر کنی می تونم کمکت کنم عزیزمچ