رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

اذر 92 خونه ی مامانی

1392/9/3 2:08
نویسنده : مامان رادینی
272 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم اول از همه از آب و هوای شهرمون بگم که هفته ی پیش آلودگی

هوامون شدید بود طوری که از خونه که بیرون میرفتیم می تونستیم احساس کنیم خیلی وحشتناک بود ولی به لطف خدای مهربون و به خاطر دل پاک شما نی نی ها بارون گرفت الان 5 روزی میشه که هوامون بارونیه و 3 شب پشت سر هم بارون خیلی قشنگی میومد 24 ساعته  قطعی نداشت در قبالش دیروز که بارون نبود هوای تمیزی و داشتیم ولی خیلی سرد شده به خاطر برکت ماه آذر دیگهههههههههههههنیشخند

 

واما دیر اومدن من توی این چند وقته کلا زندگی من شما شدی که از این بابت به خودم می بالم که سروری مثل شما دارم و بهش خدمت میکنم این یه نوع افتخاره ماچعزیزم

واینکه توی تدارک جشن تولدت بودم که بابا جونی پیشنهاد داد که امسال تولدمون 3 نفره باشه بدون هیچ تمی و بدون هیچ مهمونی حرف متینی هم زد و گفت که شما که زیاد متوجه جشن تولد نمیشی امسال که ناراحت بشی که چرا جشنی نگرفتیم ولی یه جشن 3 نفره میگیریم که در آینده ناراحت ثبت اولین جشن تولدت نباشی .قرار بر این شد توی روز تولدت یه جشن 3 نفره داشته باشیم بعد از اون یه مهمونی خودمونی  داشته باشیم . مامانی این هفته نمی تونست بیاد قرار بر این شد هر وقت اومد یه جشن خودمونی با کلی عکس و خاطره ی قشنگ داشته باشیم بغلنگران نباش پسرم حواسم بهت هست قلب

دیروز هم خونه ی مامانی بودیم همه بودن عمه های شما عموهای شما همه با خانواده دور هم جمع بودیم که روز خوبی بود بسیار خوش گذشت

خبرهای بعدی هم بمونه توی وقتش میگم فعلا تا همین جا بسه

دوست دارم ماچهوارتاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
3 آذر 92 1:39
خوشگلم پپشاپیش تولدت مبارک عزیزم فکر منطقی بود ایشالا سال بعد حسابی لذت میبره
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم نظر لطفتونه