رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/11/4 2:56
نویسنده : مامان رادینی
289 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید پسرم اینقدر سرم شلوغه که بعد از 2 ماه تازه تونستم عکسای تولدت و برات بزارم

البته تولدی که خاله برات گرفت  فقط  چند تا عکست و میتونم بزارم باقیش نمیشه مورد دارهنیشخند

اینقدر اذیت کردی و گریه کردی که اصلا نمیزاشتی عکس بگیریم چون خوابت میومدم حوصله ی هیچ

کسی و نداشتی این چند تا عکس هم شانسی  گرفتم

رادین و آتلیه

این عکسیه که خودم ازت انداختم توی آتلیه که یه دل سیر گریه کردی و نشد که یه دونه از عکساتم انداخت حق هم داشتی چون اتلیه سرد بود و یخ کرده بودی

رادین و کیک تولد یک سالگیش

دستت درد نکنه خاله جونی اینقدر قشنگ بود که دلم نیومد کیک و شلوغش کنم با شمع

 


این هم کادوی فردای تولدت که قرار گذاشتیم ببریمت تفریح رفتیم شمال

رادین و تاب خونگی (خونه ی عموی مامان)

اینجا عمو داره با صدای بلند نماز می خونه شما با تعجب نگاه میکنی

ممنون خواهر نازنینم به خاطر همه چیز ان شالله عروسیت جبران میکنم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه(خاله ی فریما)
4 بهمن 92 11:33
ماشالا چه گل پسریتولد رادین جونم مبارک انشاالله که 120 ساله بشی عزیزم مامان رادین جون با افتخار لینکتون کردم بازم به فریما سر بزنید، اگه دوست داشتید به وب من هم بیاید Www.parnaz.roomfa.com
مامان رادینی
پاسخ
باعث افتخاره در فرصت مناسب حتما
mamane radin
5 بهمن 92 22:40
aziiiizam che axayee ghashangiiii 2bare tavaloodet mobarak daste khale joony ham dard nakone eshala arosish
مامان رادینی
پاسخ
قربونت برم خاله مهربونم
مامان امیرعطا
6 بهمن 92 0:07
ایشالله رادین جون حتما برای خاله جونش جبران میکنه.
مامان رادینی
پاسخ
حتما غیر ازاین نمی تونه باشه
مامان شاهزاده محمدايليا
7 بهمن 92 13:06
سلام چه پسر نازي لينكوندمت
مامان رادینی
پاسخ
سلام ممنون چشماتون ناز میبینه باعث افتخاره
مامان روژینا
1 اسفند 92 9:47
عزیز دلمقربون اون تعجب کردنش بشم من که این همه ناز شدهتولدت مبارک قند عسل خاله البته با کمی تاخیر
مامان رادینی
پاسخ
خواهش میکنم خاله جونی