رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1393/3/2 23:45
نویسنده : مامان رادینی
364 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سیستم ما درست شدخندونک

چه قدر وبلاگت بدون عکسای خوشمزه ات بیمزه شده بود این وجدی میگم نازنینم هر زمان که میومدم ونمی تونستم عکسات و آپ کنم کلی عصبی می شدم ولی بالاخره بابا جونی درستش کرد

دستت دردنکنه بابای گلمممممممممممممممممممممبوسمحبت

واما عکسای قشنگم

پسر مومن من در حال نماز خوندن زمانیکه صدای اذان و میشنوی اول یه چیزی به عنوان صلوات زیر لبت میگی بعد بدو بدو میری سراغ سجاده میاریش و پهن می کنی ای قربونت برم من که اون لحظه دلم ضعف میره و دوست دارم بخورمت اما حییییییییییفزبان

اینجا هم خونه ی عمه ی بابا جونیه که رفته بودیم قزوین واقعا قطعه ای از بهشت میمونه خیلی جای قشنگیه

این هم اون بیماری چشمی لعنتیه که پست قبلی گفته بودم بمیرم برای تو که توی این روز نبینمت

این هم اختراع مامانه که کنترل ماشینت باطری نداشت برای اینکه ساکت بشی و گریه نکنی برات کنترلیش کردم با نخ

این هم توپ و فرفره ی قشنگت که بابا جونی برات خریده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر عطا
3 خرداد 93 16:45
دستت درد نکنه مامان خانوم مخترع چه فرفره بزرگ و قشنگی داری رادین جونم. امیدوارم در حفظش کوشا باشی. عطا وقتی کوچول بود یکی داشت که الان اثری نیست ازش.. البته مربوط به خیلی قبله هااااااا 1وقت فکر نکنی دوستت بی سلیقه است!!
مامان رادینی
پاسخ
ای خاله جون اینها همه دوره ایه ما هم داریم طی می کنیم مثل عطا جونی بعد به کوچولوتر از خودمون میگیم