رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1393/3/20 1:17
نویسنده : مامان رادینی
311 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااای باورت میشه پسرم یک عالمه عکس با توضیح نوشتم همش پرید باز از اول باید شروع کنم گریه

بلیط نانازم که طفل حساب شده ای جووووووووووونم

هر کاری کردم که خودت از زیر قرآن رد بشی نشد که نشد از بغل بابا جونی پایین نیومدی

سالن انتظار راه اهن تهران

رادین و کنجکاوی هاش

همچنان ادامه دارد

بازی کردن هات

باز هم

بالاخره خسته شدی و خوابیدی

طلوع زیبای آفتاب

رادین و خواب صبح گاهی

این هم تاب مورد علاقه ات جناب سوسمار خان

این هم نمایی دیگر

این هم تابیه که با هم سوار شدیم و شما داری لالا می کنی روی تاب

اینجاهم برای خودت دنیایی ساختی با گوشی بازی میکنی و می خندی

اینجا هم که شما تشریف دارین بالای سرت یه درخت توت که من و شما داریم زندگیمون و می کنیم مابقی دارن توت می کنن و شما هم تماشاشون می کنی

بفرمایید توت

این هم حاصل تلاش دسته جمعی

این هم درب اصلی حرم که مشغول بازی کردن هستی

دالی بازی با بابا جونی

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان امیرعطا
8 تیر 93 18:35
همیشه به سفر اونم از نوع زیارتی اش که لذت دیکه ای داره.... آخی دلم مشهد خواست... رادین جون نمی شد مارو هم با خودت ببری؟؟؟؟
مامان رادینی
پاسخ
ممنون .ان شاالله قسمت میشه به همین زودی خاله شما رو نبردم ولی دلم با شما بود و همتون و دعا کردم