رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/4/2 3:06
نویسنده : مامان رادینی
367 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس های شالیزار برنج که نمیدونی پسرم مامان چه قدر عاشق عطر نشا برنج روحیم تازه میشه وقتی اون عطرش به مشامم میرسه این عکس هارو از  تو ماشین گرفتم ببخشید اگه کیفیت نداره چون شما بغلم خواب بودی

این هم قطره های بارونه که روی شیشه ی ماشین  خودنمایی می کنه

این هم جنگل

چه درخت های عظیمی داشت که شاخه هاش داخل هم تنیده شده بود و سایه ی جالبی و درست کرده بود البته تا چشم کار می کرد جنگل بود که من فقط تونستم یه قسمت کوچولوش و به رخ بکشم

این هم سد سنبل رود که خشک شده دیگه سد نمیشه بهش گفت باید بگیم برکه

سد سنبل رود یکی از اون جاهاییه که سریال پایتخت 2 اونجا فیلمبرداری کرده

 

این هم پسر قشنگم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
4 تیر 92 13:13
عزیزم تم ماشین رو تا فردا میگذارم ببینید


بی صبرانه منتظریم
مامان امیرعطا
5 تیر 92 1:40
سلام. خوبی؟ چرا هربار که میخام از نی نی گپ باهات ون بحرفم نمیشه؟اتصال نمیده......
مامان کوثری
6 تیر 92 8:49
سلام عزیزم تم ماشین مک کوئین رو اضافه کردم
ارلا
6 تیر 92 21:13
سلام وب نازی داری خوش حال میشم به من سر بزنی
مامان امیرعطا
9 تیر 92 2:15
سلام عزیزم چرا آپ نمی کنین. الان چن روزه میام و.......... عادت کردیم هر روز چیزای تازه از رادین جونی بشنویم.... منتظریم
سلام خاله آخه مهمون داشتیم مامانی و با عمه ها با عموها دو روزی بود که خونمون بودن

مامان امیرعطا
9 تیر 92 17:22
سلام عزیزم. خوبین؟ میشه به سایت عطا بیای و عکس مسابقه شو ببینی و بهش رای بدی خاله جونی؟؟؟ ممنون رادین جونمو ببوس. فقط اگه رای دادی بهم بگو.

چشم عسلم بهت رای میدم کی از شما قشنگتر