رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تولد 8 ماهگیت مبارک

1392/4/10 1:12
نویسنده : مامان رادینی
264 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دل مامان با 4 روز تاخیر و با تاسف و شرمندگی زیاد تولد 8 ماهگیت مبارک

پنج شنبه 6 تیرماه تولد 8 ماهگیت بود که من الان دارم تبریک میگم بهت ان شاالله تولد 120 سالگیت عزیز دللللللللللللللللللللللللللللللللمماچ

البته مامان و می بخشی چون سرم شلوغ بود که نتونستم بیام که بعد از این مطلب بهت میگم مامانی

پسر قشنگم تا پایان 7 ماهگی یاد گرفته که دست دستی کنه جیغ های بنفش بزنه البته تا مامان یادت میندازه شروع میکنی نیشخند از این پهلو به پهلو میشه بدون کمک مامانش خودش دیگه آقا شده خودش بر میگرده روی شکم می خوابه یا به قول خودمون دمرووووووووووووووو می خوابه گریه های خیییییییییییلی قشنگ و نازی میکنه و خیلی هم خودش و لوس میکنه دست و پا زدنت فراووون شده طوری که من با عوض کردن پوشکت واقعا به مشکل میخورم مامان و بابارو کامل میشناسی اگه آغوش غریبه بری سریع گریه میکنی و بر میگردی سمت مامان و بابا

به بابا خیلی وابسته شده خدا نکنه بابا لباس بپوشه جایی بره سریع میزنی زیر گریه و از همه مهمتر از همه مهمتر گفتن کلمه ی بابا اواخر 7 ماهگیت بود زمانی که گفتی شاخ در آوردیم هم من هم بابا ولی بعدش بابا خوشحال شد من حسودیم شدخجالتاشکالی نداره ها بالاخره بابا جونی هم عزیزه تاج سر

عسل مامانم مثل همیشه بهت افتخار می کنم هر روز بیشتر و بیشترماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)