رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/4/15 1:07
نویسنده : مامان رادینی
869 بازدید
اشتراک گذاری

این چند تا عکس مربوط به پارک ارم نمیشه اینا روزییه که مامانی قرار بود با بچه ها بیاد خونمون صبح همون روزه

شما مثل خیلی از بچه های دیگه علاقه ی شدیدی به ماشین لباس شویی داری تا روشنش می کنم تمام نگاهت خیره ی شستشو میشه

این هم عکس های پارک ارم

این هم عکسی که داخل پارک ارم بردیمت عکاسی ازت عکس زنبوری گرفتیم

این هم یه عکس آیینه که خودم توی خونه ازت گرفتم

قربون اون نگاه کردنت که دل و می بره به نا کجاها

دوستت دارم عزیز دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرعطا
13 تیر 92 0:59
ای جونم.چه عکسای ملوسی. عکس اولیت که ناز نازی.


ممون خاله جونی
زهرا
13 تیر 92 10:52
چه خوش گذشته خوشبحال رادین
ممنون عزیزم ان شالله یه روز قسمت شما و نینی تون بشه و ا هم بیاییم و عکسای ناز نی نی و ببینیم به سلامتی

علی
26 تیر 92 12:37
سلام بله شما میتونید عکسو انتخاب کنین اگه انتخاب کردی به من خبر بدین
علی
8 مرداد 92 0:46
سلام بیا ببین خوب شده یکی دیگه هم واست درست کردم که کدشو واست گذاشتم فقط ببین چه طوره

دستت درد نکنه عالیه خییییییییلی لطف کردی
علی
8 مرداد 92 0:48
سلام میدونی چیه قبلا وقتی میخوابیدم گوسفند ها رو حساب میکردم اخرش قاطی میشد حالا باید شب که بشه بخوابم باید باب اسفنجی وبلاگتو بشمارم بدبختی اینجاست که تمام نمیشه
چه کنیم دیگه علی آقا وبلاگه نی نی دیگه همه چیز پیدا میشه توش
خوبه دیگه ایده ی نویی میشه قبلا گوسفند بود الان باب اسفنجی شده:دی