رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

11 تیر ماه 92

1392/4/12 3:41
نویسنده : مامان رادینی
283 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم باز هم شما خوابی و من وقت کردم که بیام اینجا چه قدر مهربونی که به مامانت اجازه ی  نت رفتن و میدی عزیزم

پسر قشنگ مامان. چند روزیه که یاد گرفتی با کمک و بی کمک میشینی  ولی زود بلندت میکنم چون هنوز زوده برات و کمرت درد میگیره  توی روروک قشنگ دیگه راه میری 

امروز هم باز هم داشتی دسته گل به آب میدادی که اگه مامان جون نمیدید و زود به دادت نمیرسید معلوم نبود چی میشد رفته بودی سمت میز عکس و ساتن میز و داشتی میکشیدی که میز نیمه داشت بر میگشت روت که مامان جون سریع دید و به دادت رسیدناراحت

عکس های آتلیه ات رو هم گرفتم خیلی قشنگ شده بود غیر از عکس های آیینه ات که چون قشنگ نشده بود من هم اونارو نخواستم در صورتی که برای من اصلی ترین عکس هات اون بود اشکالی نداره میبرمت یه جای دیگه میندازم ازت که اونارو هم میزارم

بردمت برای قد و وزن خدارو شکر مشکلی نداشتی و وزنت هم عالی بود 7کیلو 800 گرم بودی پسر 7 کیلوییه من عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

چند روزی هم هست که دارم سعی می کنم عکس مربوط به مسابقه ی جشنواره بگیرم و بفرستم تا مهلتش تموم نشده احتمالا تا آخر هفته ازت بگیرم دنبال بهترینم

احتمال داره که پس فردا مهمون داشته باشیم  نتونم بیام پیشت جمعه هم تولد مسیحا جونیه پسر عموی شما که از الان از همین جا میگیم که مسیحا جونی تولدت مبارک ان شاالله جشن 120 سالگیت و اینجا با هم جشن بگیریم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥متین من♥
12 تیر 92 2:01
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان حنانه زهرا
12 تیر 92 2:06
مامان امیرعطا
12 تیر 92 2:08
علی
7 مرداد 92 0:17
سلام چشب دارم درست میکنم ولی یک خواهش این گل ها رو جم کن چون اذیت میکنه


چشم جمع می کنیم اولین نفری هستی که اعتراض میکنی
ولی چشم نظرتون برام قابل احترامه