رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/10/4 13:52
نویسنده : مامان رادینی
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

این سفره ی شب یلدامون

 

این هم یه هندوانه ی خوشمزه در کنار سفرمون به نام رادین

قد و بالات و قربون برم من

اینجا قند عسلی داری برای مامان و بابا با اون دستای کوچولوت فال میگیری که خیلی هم قشنگ بود

 

اینجا ربطی به فال نداره لحظه ی عطسه کردنته که گرفتم تا ببینی چه شکلی میشی نفسم خیلی بامزه شده چشمات اون لحظه

یه دونه فال هم برای خاله جونی گرفتی که خیلی قشنگ بود عین واقعیت بود من که خیلی لذت بردم

این اون فالیه که برای من و بابا جونی گرفتی

اتمام شب و خوردن هندوانه

مبارکت باشه پسرم ان شاالله که 120 تا از این شبا با تن سالم در کنار خونواده داشته باشی

آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعطا
4 دی 92 15:35
ای جون به به چه هندونه خوشمزه ای بودی اونشب خاله. اگه من اونجا بودم........ قربونت برم عزیزم فقط میتونم به دعای قشنگ مامان جونی آمین بگم.
مامان رادینی
پاسخ
قربونت عزیزم خاله جونم من هر چه قدر هم قشنگ باشم که به پای عطا جونی نمیرسم که
توت فرنگی (مامان علیرضا)
4 دی 92 17:18
سلام عزیزم جلسه اول آموزشش رو گذاستم ادامه اش مونده انشالله اون رو هم قرار میدم به زودی حتما عزیزم تو این لینک هست ادامه اش رو هم به امید خدا زودتر می گذارم http://totfarangi.niniweblog.com/post263.php
مامان رادینی
پاسخ
خیلی لطف کردی حتما میسازم و منتظر بعدش هم هستم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
4 دی 92 17:19
سلام عزیزم به به چه سفره نازی انشالله سالیان سال دور هم یلدا داشته باشین عزیزم برداشتم عکسها رو ممنون
مامان رادینی
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه باعث افتخاره
مامان مینا
5 دی 92 0:53
ای خدا نازی پسر هندونه اییلداتون مبارک
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم یلدای شما هم مبارک
یاسمین
7 دی 92 13:00
چه سفره قشنگی . مرسی از پیغامتون وبلاگ درست شد.
مامان رادینی
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه ولی من همچنان مشکل دارم نمیتونم وارد بشم آدرس و اگه میشه تایپ کنید برام خودم وارد بشم ممنون
mamane radin
7 دی 92 16:20
salam maziiizam bah bah che hendoneye khoshmazeeeee
مامان رادینی
پاسخ
سلام خاله جونم قابل شمارو نداره
مامان مهدی کوچولو
7 دی 92 18:36
چه سفره خوشگلی و چه هندونه نازی رادین جونم ماه بودی ماهتر شدی
مامان رادینی
پاسخ
چشمتون قشنگه و قشنگ میبینه ممنون از محبتتون
مامان مانی
8 دی 92 14:30
یلداتون مبارک ............
مامان رادینی
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین شما
طوبی
14 دی 92 13:57
سفره شب یلداتون خیلی خوشکل بود درست مثل قتد عسلت
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین دوست مهربونم