رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

13 ماهگی پسری

1392/10/8 15:23
نویسنده : مامان رادینی
247 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم 13 ماهگیت با 2 روز تاخیر مبارک


مامان و ببخش این چند وقته سرم خیلی شلوغه و به کارهای خودم توی خونه کمتر میرسم چه

برسه به اینکه بیام اینجا که از این بابت خیلی ناراحتم عاشق کلبه ی قشنگتم که هفته ای یک

بار شده اومدنم شرمنده مامانم سعی می کنم از این به بعد بیشتر بیام


بعد از اینکه سرماخوردی به من انتقال دادی بعد به بابا تقریبا یک هفته ای بود که همه مریض

بودیم مخصوصا بابا که سرماخوردگیش شدید بود


بعد از اون شما عسل پسرم روز چهارشنبه 4 دی ماه هشتمین دندونت هم جوونه زد و شدی 8تا

دندونی میشه چهارمین دندون فک پایین مبارکت باشه عسلم الان جند روزی هست که شما تند

تند پوشکت و کثیف میکنی تقریبا هر 2ساعت یک بار که دکترت گفت که هیچی نیست احتمالا


دندونای آخرش داره در میاد خدا کنه هر چه زودتر دندونات در بیاد و راحت بشی اخه با اینکه تند

تند میشورمت و پوشکت و عوض میکنم و چرب می کنم پاهات و ولی باز هم پاهات قرمز شده و

سوخته و همین هم باعث میشه که شبا اذیت بشی و نیم ساعتی گریه کنی بمیرم الهی

چند روز پیش رفته بودیم خونه ی دایی علی .دایی لطف کرد و 2 تا تخک بلدرچین بهت  داد که عکسش و برات میزارم  دستت درد نکنه دایی جونم 

و اینکه اون جوجه فنچ هایی که گفته بودم بالاخره به دنیا اومدن و شدن خانواده ی 6 نفرینیشخندچه خانواده ی پرجمعیتی

مواظبشون باشی ها


الان هم خوابیدی و زودی باید کارام و انجام بدم چون جدیدا خوابت خرگوشی شده و زود بلند

میشیماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
8 دی 92 15:49
مبارک باشه عسلی 13 ماهگیت . ایشالله که دندوناتم تند تند در بیان و کمتر اذیتت کنن.
مامان رادینی
پاسخ
آخ عزیزم گل گفتی خدا کنه