رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1393/3/2 23:43
نویسنده : مامان رادینی
292 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس هات هم مربوط میشه به سفر قزوین که بین راه هم استراحتی کردیم و یه پارکی هم بود که همه ازش استفاده کردین هم شما هم بابا هم خاله جونیخندونکبه یاد بچگی هاشونبغل

اینجا شاتوت خوردی به این روز افتادی

این هم مدل جدید بوس کردنته

قربونت برم من

پسر قشنگم بازی کردن شما باعث شد که من و یاد کوچولوهام ببری خیلی عزیزی

این و بدون که نفس کشیدن من به وجود گل پسری مثل شما وابستس شاید کفر باشه و خدا از دستم ناراحت بشه ولی این وبدون که میپرستمت عزیزترینم

خدایا من و ببخش تقصیر خودته که این فرشته ی پرستیدنی و بهم دادی و هزاران بار ازت ممنونم و شکرت و به جا میارم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان رادینی
2 خرداد 93 19:17
ای جانم عزیزم همیشه به گردش اون بوس چه چسبید برای من بود
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین خاله هر چه قدر بوس می خواهین در خدمتم
مامان رادینی
2 خرداد 93 19:17
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم.
مامان امیر عطا
3 خرداد 93 16:41
عزیزم بوس کردنشو نازی. همیشه به تفریح و شادی
مامان رادینی
پاسخ
این هم برای عطاا جونی خودمون