رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دندون جدید مبارک

1393/2/26 1:54
نویسنده : مامان رادینی
376 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ماه روی من دندون جدیدت مبارک

دندون نیش سمت چپ دیروز درخشان شد

داشتی با اون صورت جذابت می خندیدی که یک هو دیدم لثت سفید شده نزاشتی کامل ببینم شک کردم به خاطر همین صبر کردم تا خوابیدی و دندونت و لمس کردم ای جوووووووووووووووونم بغل

چند روزی بود که لثت سفید شده بود و تب داشتی حدس میزدم که دندون جدیدی توی  راه باشه دندون نیش سمت راستت هم فکر کنم امروزو فردا در بیاد چون لثت کاملا سفید شده و از بیقراری هات معلومه که دندون جدید دیگه ای توی راهه از جیغ های یک هویی شبونت و تب زیاد و کم غذا خوردنت مشخصه که دندون درد داری الهی بمیرم برات .کی راحت میشی از این دندون ها

از حرکت جدیدت بگم زمانیکه پیاده جایی میریم دستم و می گیری مثل قبل نیستی که اصلا دست نمی گرفتی و همش دوست داشتی که خودت بدو بدو کنی الان خودت دستت و دراز می کنی تا دستت و نگیرم راه نمیری

سرکوچمون یه مغازه ی بزرگ سی دی فروشیه که همه نوع سی دی داره میری می چسبی قسمت سی دی های باب اسفنجی و دیگه نمیشه شمارو تکون داد از اونجا با گریه و کلک از اونجا دورت می کنم خندونکناچاریم یا خونمون و عوض کنیم یا مسیرمون و عوض کنیم یا مغازه رو پلمپ کنیم خندهاینجوری بابای بیچاره هیچ پولی براش نمی مونه از دست شما .عزیزکم همه ی زندگیمون فدی یه تار موتبوس

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم ( مامان و بابا)بغل

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان روژینا
27 اردیبهشت 93 9:13
مبارک باشه مروارید جدیدت عزیز دلمایشالا همیشه کنار مامانی و بابایی سلامت و شاد باشی جیگر خاله
مامان امیرعطا
27 اردیبهشت 93 16:07
مبارک باشه عزیزم دندون جدیدت. و بعدی که ایشالله به زودی میاد.
مامان پرنیا
28 اردیبهشت 93 16:56
مبارک باشه مروارید جدیدت خاله جون مامانی به ما هم سر بزن
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین چشم حتما
مامی رادین
29 اردیبهشت 93 1:51
هوراااااا مبارک باشه عزیزم