رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/3/18 2:38
نویسنده : مامان رادینی
353 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های قبل از واکسن

قبل از اینکه بریم واکسن بزنیم این عکس و ازت انداختم یعنی موقع رفتن بود که طفل قشنگ من نمیدونستی که این خنده های شیرینت تبدیل به گریه میشه

نانازی من

و حالا بعد از واکسن با اون دونه های مرواریدی که از چشمات سرازیر میشد

این هم کیک 7 ماهگی رادینی که خاله جونی زحمتش و کشید

خاله جونی دستت درد نکنه خیییلی دوستت دارم  ان شالله جشن فارغ التحصیلیت

این هم چند تا عکس خوشمزه که امروز خونه ی مامان جونی ازت گرفتم

هندوانه ی من


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عرفان
18 خرداد 92 8:19
سلام من عرفانم خواهر زاده خاله مریمم یعنی پسر مامان فرزانم وقتی از خاله شنیدم که همچین سایتی برای بچه ها هستش وب خئودم رو ول کردم و اومدم این جا یه وب برای پسر همسایه بقلیمون درست کردم! با تبادل لینک موافقید؟ عکساتون هم خیلی قشنگ بود و همین طور مطالبتون

سلام چرا که نه بله من و رادین جون موافقیم خوشحال میشیم که شما هم به جمع دوستای گل رادین بپیوندید
عرفان
18 خرداد 92 14:49
ممنون من هم شما رو لینک کردم



راستی آدرس وبلاگ خودت و بده خوشحال میشم
بعد اینکه این اقا محمد صدرا تازه عضو شده؟
مامان امیرعطا
19 خرداد 92 1:10
سلام به به چه هندونه ااااااااا ببخشین پسمل خوشمزه ای.جونم. خاله ای واکسن هم برای سلامتی تونه خب... هرچند که دل نازک ما مادرا در این مورد هم طاقت نمیاره و اینجا هم غصه تونو میخوریم.
ممنون خاله جونی. بله همین طوره

عرفان
19 خرداد 92 9:27
تازه عضو شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله منظورم انه که تازه عضو نی نی وبلاگ شده
آخه من تازه دیروز به مریم گفتم که همچین سایتی هست
ولی آدرس محمد صدرا برای بهمن ماه به خاطر همون میگم که تازه عضو اینجا شده؟
ادرس وب خودت و هم بده اگه دوست داشتی

عرفان
20 خرداد 92 12:58
اهان اره تازه وب رو درست کردم که مال محمد صدرا وب خودمم اینه البته من همه جا می چرخم



RONALDO.BLOGFA.COM

CRISTIANO7.IR

MOHAMADSADRA.NINIWEBLOG.COM

ESHGHEMAHA.BLOGFA.COM


همون منظورم محمد صدرا بود میگم که تازه عضو شده آخه تاریخش برای بهمن ماه تازه هم عضو نیست پس قبلا با اینجا آشنا بوده

راستی رادینی و هم توی وبلاگ محمد صدرا لینک کن آخه هیچ دوستی نداره محمد صدرا

دوست دارم که اولین دوستش رادین باشه


بابا نمیدونستی مگه؟من اهل فوتبال نیستم کهههههههههههههههههه
ولی از این آدرس آخریه خوشم اومد قشنگ بود


عرفان
21 خرداد 92 11:31
خواهش اگه دلت خواست بهش نظر بده تا عقده ای نشم همه میان کپی می کنن و میرن یا میان نگاه می کنن و میرن یه نظر بدین عقده ای نشم

کجا نظر بدم خب قشنگه دیگهههههههههههههه
اگه فوتبال و میگی باید به بابای رادینی بگم چون من که اهل فوتبال نیستم بنابراین نمیتونم هم نظر بدم
ولی اگه تو آدرس آخریه میگی باشه حتما نظر میدم ولی یادت باشه ها اسم رادین و من توی وبت ندیدم چرا پس لینکش نکردی آخههههههههههههههههه
و اگر توی وبللاگ محمد صدرا میگی که فکر هم نکنم اون و میگی که ونجا من نظرم و دادم شما تاییدش نکردی
راستی یه چیزی و باید بهم یاد بدی که اون هم فردا میگم الان نمیشه
پرهام ومامانش
23 خرداد 92 23:27
7 تا برای 7 ماهههههههههههههگیت مبارک باشه


ممنون مامانی خودتون گل هستید
لیلا
29 خرداد 92 1:59
ماشاالله ماشاالله چه پسر عسلی داری خدا حفظش کنه زیر سایه شما بزرگ بشه


ممنون عزیزم خدا نی نی های خوشگل شمارو هم حفظ کنه