رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

زمین خوردن رادینی

1392/3/22 1:37
نویسنده : مامان رادینی
273 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان  عشق مامان  عمر مامان  هستی مامان  تنها دلیل زندگی مامان  هرچی بگم هم در وصف تو کم گفتم

امروز مامانی یه کار خطرناکی کرد که تا عمر دارم فراموش نمیکنم

امروز من شمارو برای چند ثانیه گذاشتم روی مبل که هیچ وقت این کارو نمیکردم فقط به خودم گفتم که 5 ثانیه بیشتر طول نمیکشه برمیگردم و زودی برش میدارم اماوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که توی همین 5 ثانیه

همونجوری که قبلا هم گفتم شما تاج سر جدیدا یاد گرفتی که غلت میزنی من شمارو گذاشتم روی مبل تا برم توی اتاق خواب و برگردم که روی هم رفته 3 ثانیه هم نشد شما غلت خوردی و با پشت سر خوردی زمین

واااااااااااااااااااااای که الان که یادم میافته تمام بدنم یخ میکنه چنان صدایی داد زمانی که سرت به زمین خورد که دیگه نفهمیدم چی شد بلندت کردم و بغلت کردم و شما هم شروع کردی به گریه دیگه ساکت نمیشدی تا 10 دقیقه گریه کردی تا اینکه شیر بهت دادم وخوابیدی توی خواب هم تند تند نفس میکشیدی و ناله میکردی معلوم بود که درد داشتی

وای که چه صحنه ی بدی بود تا مامان جون اومد و براش تعریف کردم که چی شد هاج و واج مونده بود که چی بگه تا دوساعت شمارو از بغل خودش تکون نداد و همش نگاهت میکرد و قربون  صدقت میرفت

خداروشکر به خیر گذشت نه سرت باد کرد نه اینکه شما به گریه ادامه دادی خیلی لحظه ی بدی بود از این به بعد قول میدم که بیشتر مراقبت باشم

به قول مامان جونی بچه تا الان مراقبت لازم نداشت که از این به بعد باید حواست و جمع کنی

چشششششششششششششششم مامان گلم

خلاصه اینکه ببخشید نازنینم و روی ماهت و از همین جا می بوسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
22 خرداد 92 2:01
سلام. ای جانم. ایشالله که رادین جون طوریش نمیشه..... شیطون شدی کوچولو؟ مامانو نترسون گل پسر

عزیزم
خاله جونی مامان من که نتونست مواظب من باشه شما حداقل مواظب پسر خاله ی ما باشید
عرفان
22 خرداد 92 13:54
چی رو یاد بدم بگو ا بهت بگم
عرفان
22 خرداد 92 13:56
در ضمن لینکم هستن تو وبESHGHEMAHA.BLOGFa.com نمی فهمم منظور شما چیه واظح بگین در ضمن در خواستتون هم تو وبم بگین تتو وب محمد صدرا هم یه نظرم ندادین


عجبا من توی وبلاگ محمد صدرا نظر دادم قشنگ ببین دقت کن باید تاییدش کنی بعد اینکه اسم رادین و هم تازه توی وب محمد صدرا نمیبینم
توی وب شما هم چشم حتما نظر میدم
وام اون چیزی که می خوام یاد بگیرم دست راست وب شما اون آی لاو یو هارو چه طوری درست کردی به من هم یاد بده میخوام توی وب رادین بزارم ممنون