رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/4/26 1:47
نویسنده : مامان رادینی
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عسلم این هم از اولین عکس های آتلیت که در تاریخ دوشنبه 3 تیر ماه 1392 برابر با نیمه ی شعبان بود

اول از همه ازت معذرت می خوام چون این  اون عکس هایی نبود که من دلم میخواست ناچار بودم که این  3تارو انتخاب کنم  اگرناچار نبودم اصلا نگاشون هم نمی کردم چون اون عکاسی که این عکسارو ازت گرفته عکاس نبوده اصلا کار بلد نبوده که واقعا براش متاسفم قول میدم سر عکسای بعدیت برات جبران کنم البته یه جای بهتر


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mamane radin
26 تیر 92 1:55
salam aziizam che esme ghashangiii baraye pesaret entekhab kardiiiii
be radiine manam sar bezanid
چشم حتما خوشحال میشیم و باعث افتخاره

مامان امیرعطا
26 تیر 92 1:59
سلام. به به مبارکه. البته من قبلا یکی از عکساتو تو f.b دیدم و با اجازه سیو هم کردم. خیلی هم قشنگه مامانی پسر خاله. رادین جون من خودش نازه و تو هر آتلیه ای هم که عکس بگیره قشنگ و آقاست. ایشالله عکس های دومادیت خاله جون.
قربونت برم خاله جو.نی

زهرا
26 تیر 92 13:47
چه عسل نازی

ممنون زهرا جونی
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 4:29
هزارماشالله چه پسمل نازیه
خدا حفظش کنه

منون عزیز که به ما سر زدین
khale fatima
28 تیر 92 17:07
اتفاقا خیلی هو خوب شده چون خودش عالیههه مهم خود صاحب عکسه

اون که بهله صاحب عکس مهمه ولی عکاس اگه عکاس بودقشنگی های پسرم و بیشتر نشون میداد
الان پسرم توی عکس همش تعجبه یا عصبانیه
ان شالله دفعه ی بعد