رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

روز اول ماه رمضان

1392/4/22 2:53
نویسنده : مامان رادینی
245 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چهار شنبه روز اول ماه رمضان بود

خیلی خوشحال بودم و خیلی هم متفاوت بود امسال با سالهای پیش

چون قشنگی به نام رادین سر سفره ی افطار امسال برای بار اول در کنارمون بود

چهارشنبه خونه ی مامان جونی همه دور هم جمع بودیم شما عسل دوست داشتنی هم کنار سفره نشسته بودی و بازی میکردی قربونت برم مننننننننننننننننننننننننن

اون افطار بود که بهم چسبید با اینکه روزه نبودم ولی چسبیدااااااااااااااااااااااااااا

روز اول ماه رمضون تولد من هم بود نیشخندخوب بود خوش گذشت در کل

ولی خاله جونی عجیب سرما خورده بود من همش به فکر بهبودی خاله بودم

آخی خاله ی نازنینم امیدوارم زودی خوب بشی

دست خاله جونی خیییییییییییلی درد نکنه یه دست گل خییییییلی قشنگ برای مامان خریده بود که شوکه شدم چون خیلی بزرگ بود خیلی زحمت کشیدی خاله جونی من اصلا از شما توقع نداشتم کهههههههههههههههه

ان شالله جبران کنم یه روزی برات

یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووسماچ

فردا هم سالگرد ازدواج من و بابا جونیه چشمککلا تیر ماه. ماه پربرکتیه از خود راضی امسال هم که ماه رمضان باهاش تلاقی پیدا کرده نور اندر نور شدهاز خود راضی

 

وای پسری یه چند شبه که شما سر شب خوابت و میزنی  ساعت 12 که میشه بلند میشی تا 2 شب بیداری

آخه چرااااااااااااااااااااااااااااا؟گریه من خب گناه دارم دیگه الان هم بعد از کلی بازی کردن خوابیدی و منه بینوا اومدم به کارهای عقب افتادم برسم  اشکالی نداره بزار بزرگ بشی بعدابا هم تسویه حساب میکنیم نیشخند

خوب بخوابی

پسر قشنگ مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعطا
22 تیر 92 3:11
خوب بخوابی عزیزم.

ممنون خاله

khale fatima
23 تیر 92 1:01
ای جانم مبارکت هروتاتون باشه عزیز خوشکلا

ممنون خاله جون