رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تیرماه 92 و گرمای هوا

1392/4/28 3:50
نویسنده : مامان رادینی
269 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان عشق مامان

هیچ اتفاق خاصی نیافتاده فقط ماه رمضانه و گرمی هوا بیداد میکنه  از روز اول ماه رمضان هوا به شدت گرم شده طوریکه امروز توی نت سرچ کردم نوشته بود که این گرما بی سابقه بوده آخرین گرما مربوط میشه به سال89 که اینقدر طولانی نبوده نهایتش 2 روزه بوده احتمال داره که به خاطر گرمی هوا  ادارات تعطیل باشه آخه اون بنده ی خداهایی که سر کار میرن با دهان روزه با این گرما خدا شاهده ظلمه بهشون ما که روزه نمیگیریم و همش خونه ایم طاقت گرما نداریم  بگذریم

امشب خونه ی دایی جونی بودیم ( دایی من ) خوش گذشت دیدار ها تازه شد مریم هم دیدیم نو عروس فامیل در حال حاضر چون تا چند وقت دیگه جاش و باید بده به 1 بنده ی خدای دیگه که به وقتش می گم

دارم با کمک عمو حامدیه کلیپ برات می سازم امیدوارم که خوب از آب در بیاد .سرگرمی این روزهای من هم به خاطر همینه چشمک به کسی نگی ها

این آهنگ سامی بیگی و هم تقدیم میکنم به تو عشقم رادین

این آهنگیه که حداقل روزی یه بار یه جاهاییش و برات میخونم ماچ همون جاهایی که میگه ای جونم عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم آی که چه خوشحالم تورو دارم ایییییییییی جونم ماچ

اییییییییییی جونم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهار مامانه برسام
28 تیر 92 4:30
خاله جون مهربون
برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی
نه بابا این حرفا چیه کاری نیست که یه اس ام اس دیگه مگه می خوام چه کنم

خاله پارمیدا
28 تیر 92 9:58
تایتانیک

ــــــــ||ــ

=”………….”—

___t/,_. …………. ,_

/ __________________







با همه مسافراش فدات . . .پیش ما هم بیاو اگه دوست داشتیبه نی نی ما همم رای بدهکدش269






چشم خاله رای دادم اس ام اس تاییدش هم اومد
سودابه
28 تیر 92 10:45
رادین جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم
لطفا تو لوطی گری کن و بهش رای بده
کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم
به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.



چشم به روی چشم
زهرا
28 تیر 92 13:36
ایییییییییی جونم

اییییییییییی جونم

آره آهنگش خیلی قشنگه مخصوصا که برا یه عسلی مثل رادین جان خونده بشه

من که با گرما زیاد مشکل ندارم چون روزه نمیگیرم
ولی بی چاره شوهرم وقتی میاد خونه دهنش اینقدر خشکه که توان حرف زدن نداره

آره واقعا من هم همینطور روزه نمیگیرم بینوا شوهریهامون
همسر من که میاد تازه رادین یادش میافته که با باباش بازی کنه بنده ی خدا تا خود افطار رادین بغلشه دیگه نایی براش نمیمونه
خدا ازشون قبول کنه
بهاره
28 تیر 92 15:40
سلام می تو نی کمک کنی در مسا بقه نی نی شکمو

چه کمکی عزیزم آدرس سایت اشتباه بود نتونستم واردبشم
khale fatima
28 تیر 92 17:12
ما که به گرمی هوا عادت داریم در این راه مرد شدیم رادینی عاشقتممممم


ای جونم خاله خیلی خوشحالم که اینجا میبینمت
دلم برات تنگ شد بود
بووووووووووووووووووووووووووووووس برای خاله جونم
مامان امیرعطا
29 تیر 92 3:00
سلام. آره واقعا می بینید گرمارو.شهر ما با اینکه شب ها هواش خوبب می بود چن روزه دیگه می میریم از گرما. به هر حال شما هم جور دیگه ای بهرره میبرین از این ماه شیر دادن و بچه داری و مادری کم چیزی نیست . رادین دلمو ببوس.


سلامت باشین چشم حتما

درمورد آهنگ هم هی قطع میشه هی وصل میشه ایراد از سایته چشم حتما




خالههههههههههههههههههه آهنگ که داره می خونه ما داریم میشنویم