رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

برای رادین باباش

1391/9/12 15:21
نویسنده : مامان رادینی
354 بازدید
اشتراک گذاری

بابايي سلام اميدوارم كه حالت خوب باشه الان ساعت سه وپنج دقيقه روز دوازدهم اذرماه سال نودويك امروز رادين بابا شيش روز كه بدنيا اومده من امروز ميخوام به يك چيز اعتراف كنم كه بعد  ماماني همه چيز من تويي شايد اولين باري كه توي بيمارستان نشونت دادن اون احساسيكه يه بابايي داره رو نداشتم ولي الان با اولين به اغوش گرفتنت تمام دنيا رو  بغل گرفتم امروز شيش روز از اين رويداد قشنگ ميگذره كه من هر لحظه دارم لحظه شماري ميكنم كه ساعت كار بابايي زودتر تموم بشه بيام خونه اون صورت قشنگتو نگاه كنم ازهمه مهمتر بوي قشنگتو حس كنم چون واقعا دليل بقيه عمرم رادين باباييه خيلي خيلي عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
12 آذر 91 15:29
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
آفتاب عالم تاب
12 آذر 91 19:33
چشمتون روشن بابایی رادین خان
آفتاب عالم تاب
13 آذر 91 14:53
از پسرتون برای ما رو نمایی نمی کنین؟

سلام ممنون از پیغام های قشنگتون .چشم در اولین فرصت عکسای رادین چون و میزارم فعلا که همه ی وقتمون شده رادین جون .فرصت سر خاروندن نداریم ولی باز هم چشم
مامان آنی
2 بهمن 91 18:16
قدم نو رسیده مبارک چشم ودلتون روشن