رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دیر شد ولی شد

1397/5/13 14:10
نویسنده : مامان رادینی
1,547 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام

بعد از یه وقفه ی 2ساله اومدیم

خیییییییییییلی دیر شد اما شد

اینجاست که میگن خواستن توانستن است

اول یه تشکر ویژه میکنم از مدیریت نی نی وبلاگ که کمکمون کردن و رمز وبلاگ و بهمون گفتن

مامان کم حافظت یادش رفته بودعبادت ممنونم از شما خیلی محبت کردین

2 سال با همه ی بدی ها و خوبی هاش گذشت .پسر گل مامان بزرگتر شدی اقا تر شدی نفس تر شدی خواستنی تر شدی

سعی میکنم بیشتر به کلبه ی قشنگت تو نی نی وبلاگ سر بزنم و خاطرات قشنگت و ثبت کنم

عکس های تازه پست بعدی ایشاللهمحبتمحبتمحبت

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان امیر عطامامان امیر عطا
23 فروردین 98 2:37
سلام گلم. خوبین. رادین جونی چطوره، ببوسش حتما.  لطفا سر بزنین و برامون بنویسین از گل پسری. دلم براتون تنگ شده حسابی 
مامان رادینی
پاسخ
سلام خوشحالم از, دیدن شما. 😘😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 تیر 98 0:31
سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارین،منتظرعکسای گل پسرهستیم😘
مامان رادینی
پاسخ
سلام. ممنون از, لطف شما و دیدگاه زیبای شما نسبت به عکسای رادین
مامان امیر عطامامان امیر عطا
21 اردیبهشت 99 23:57
سلام مامان رادین جونی..خوبین؟؟ ما هم دوباره بعد 1سال و خورده ای اومدیم..به وبلاگ امیر عطا جون هم سر بزنین حتما.خوشحال می شیم❤️
مامان رادینی
پاسخ
salam azizam khobam mamnon shoma khobin .khoshhalam ke mibinameton
مامان امیر عطامامان امیر عطا
8 بهمن 99 2:32
سلام عزیزم خوبین؟؟
ممنونم که بهمون سر زدین...
ماشاالله به رادین جونم
❤️❤️❤️❤️
عزیزم اگه اینستا پیج دارین آدرس بدین بیشتر در ارتباط باشیم... ممنون.. ببوسید گل پس مونو. 
مامان رادینی
پاسخ
سلام عزیز دلم ماشالله به وجودتون بله حتما