رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

راه رفتنت مبارک

1392/7/28 1:31
نویسنده : مامان رادینی
322 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امروز بدون کمک راه رفت

ممنون که هر روز به من و بابا جونی هدیه های قشنگ قشنگ میدی

چند وقتی بود که علاقه داشتی با کمک راه بری یا اشاره میدادی به دستامون که دستم و بگیر تا راه برم

اما امروز خودت بلند میشدی و قدم میزدی برای خودت نفسم .خیییییییییییییییلی خوشحالم

خدایا شکرت اول به خاطر این نعمت قشنگت بعد به خاطر سلامتیش و بعد به خاطر این همه محبتی که

به من و همسری عطا می کنی

خدایا ممنونتم

دیگه امروز از ذوقت نمی نشستی که همش در حال راه رفتن بودی

از این به بعد مامانی این شکلیه از بس که باید دنبالت راه برم جدیدا هم یاد گرفتی آیینه ی میز آرایش و می کشی و مواظبت نباشم و نگاهت نکنم میندازی روی سرت

جیگر طلایی دیگه شیطون بلایی دیگهماچ

بوووووووووووووووووووووووووس

دوستت دارم

تاریخ راه افتادنت شنبه 27 مهرماه سال 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نارینه
28 مهر 92 2:32
مامان امیرعطا
29 مهر 92 1:27
سلام مبارکه آفذین پسر زرنگ و ناز.
تبریک میگم عزیزم خیلی لحظه شیرینیه...... کلا هر کارشون برای اولین بار و حتی تکرار هزار بارش هم شیرینه.

ممنون عزیزم
mamane radin
29 مهر 92 2:42
aziiizam ghadam bardashtanet mobarak basheeeee

karet daromad mamaniiiii
ممنون خاله جونم
دقیقا کارم در اومد