رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دایی جونی تولدت مبارک

1392/8/7 1:31
نویسنده : مامان رادینی
324 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد دایی جونمه7 آبان ماه

هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

از همین جا من و رادین به دایی جون تبریک میگیم و ان شالله جشن 120 سالگیت با یک عالمه نوه و نتیجه

رادین شما خیلی علاقه به دایی یا بهتره بگم وابستگی شدید به دای داری و دایی هم شمارو خیلی دوست داره هر زمان که بهونه گیر میشی تنها کسی که به دادم میرسه دایی جونیه

از همین جا بهش میگم  خیلی دوستت دارم داداش گلم یه داداش نازنین بیشتر ندارم که ان شالله عروسیت تلافی می کنم ماچ

تولدت هم مبارک

دیشب بابا جون طبق عادت هر ماه کیک تولدت و گرفت و عکس هم انداختم که فردا برات میزارم الان خیییییییییلی خسته ام از صبح کارهام زیاد بوده فردا هم خونه ی مامان جونی مهمون میاد و قراره بریم کمک اگه شما بزاری ان شالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
9 آبان 92 0:46