رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

ثبت ساعت تولد گل پسرمون

1392/9/6 1:56
نویسنده : مامان رادینی
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

این هم نمای دیگرشه که بزرگتر از این نمی شد آپلودش کرد در حد توانمون بود دیگه کاری  بود که از

دستم بر می اومد

 

 

 

 

 

 

نمیدونی پسر قشنگم چه لحظه ی حساسی بودبرای من کل وجودم شده بود استرس

که نکنه که یه


اتفاقی بیافته نتونم اون لحظه بیام وب .وثبت تاریخ تولدت بمونه ولی خداروشکر همه

چیز با هم یار بود و


درست شد

 

این هم یه نوع کادوی تولد توی وب میشه مبارکت باشه امیدوارم توی آینده ی نه

چندادن دور ازش لذت ببری من که لذت بردم

راستی این هم از اون ریزه کاری هایی بود که میگفتم حواسم به ریزه کاری های تولدت هستقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
5 آذر 92 21:54
سلام رادین عزیزم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی
مامان رادینی
پاسخ
وااااااااااااای چه خاله ی مهلبونی دارم مممممممممممممن خوش به حالم دیگه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
6 آذر 92 1:12
سلام دوباره اشکال نداره عزیزم خوشحالم می شم الان بهت می گم دقیقا چیکار باید بکنی 1- تو ارسال مطلب جدید برو 2- تو ابزار رو خوب دقت کن آخرین گزینه نوشته html 3- روش کلیک کن تا یه پنجره باز بشه 4- پنجره رو که باز شد ای کدی که اینجا می نویسم رو توش کپی کن بعد دکه بروز رسانی رو بزن تو ارسال مطلب جدیدت یه کادر زرد رنگ نشون داده می شه که وقتی پستت رو ثبت کنی و وبت رو نمایش بدی می تونی کلیپ رو توش ببینی
مامان رادینی
پاسخ
دیدم عزیزم انجامش دادم