رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دی ماه 92

1392/10/18 1:17
نویسنده : مامان رادینی
390 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم از آخرین روزی که اومدم اینجا یه هفته ای میگذره

توی تعطیلات مهمون داشتیم مامانی با عمو ها و عمه ها خونه ی ما مهمون بودن خوب بود

خوش گذشت به شما که خوش میگذشت ولی چون عادت نداری توی شلوغی بخوابی و همه جا

هم باید سکوت باشه و هیچ گونه هم رعایت نمی کردن هر چی بابا میگفت هییییییییییس ولی


باز هم شلوغ بود و بدیش هم این بود و شما نیم ساعته بیدار میشدی وبد خواب می شدی روی

هم رفته یک ساعت  در روز خوابیدی ولی خوب بود و خوش گذشت عمه جونی هم اومدنی برای

شما یه کادوی خوشگل آورده بود دست گلش درد نکنه

خلاصه بعد از تموم شدن تعطیلات من اینقدر خسته بودم که اصلا نمی تونستم پشت سیستم

بشینم  شبا با شما گل پسرم می خوابیدم تا دو شب پیش که اراده کردم بیام اینجا سرور نی

نی وبلاگ قطع بود و نمی شد وارد شد خلاصه این هم از تاخیر م که با مهمونی گذشت


راستی امروز بابا جونی یه تبلت خوشجل موشجل برای مامان خرید که ذوقیدیم دست گلت درد

نکنه بابا جون و همسر مهربون و دوست داشتنی من


الان هم شما خوابیدی و بابا داره فیلم نگاه میکنه و من هم در خدمت شما در وبلاگتون هستم 

دست مامان علیرضا جونی هم درد نکنه که باز هم شرمندمون کردن و زحمت کشیدن و کلیپ شب یلدارو ساختن

خاله جونی سپاسگزاریم

بووووووووووووووووووووسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
22 دی 92 11:10
سلام. ای جونم اذیت شدی خاله جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه شما نی نی کوچولوها چرا تو شلوغی راحت نیستین؟؟ مبارک باشه تبلتتون مامانی.. دست آقای پدر درد نکنه.
مامان رادینی
پاسخ
قربونت برم خانم گل