رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

کوچولوی مامان

1391/11/26 18:29
نویسنده : مامان رادینی
308 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامان امروز قراره که مهمون بیاد خونمون  برای دیدین شما و شما از ظهر پیش مامان جون هستی و منم ندیدمت خیلی دلم برات تنگ شده زودی بیا

شما رفتی خونه ی مامان جون که من به همه ی کارام برسم الان هم کارام تموم شده و اومدم اینجا که یه سری به کلبه ی کوچولوت بزنم و بهت بگم که چه قدر دلم برات تنگ شده

بابا هم بی قراره دیدنته و به من می گه که زنگ بزنم  ببینم اگه بیدار شدی بیادو بیارتت

الان زنگ زدم به مامان جون گفت که خوابیدی و بیدار شدی میایی خونه ماچ

خیلی دوستت دارم عزیز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale fatima
27 بهمن 91 0:51
fadat besham mamani joon ghorbone on zahmatat azize delam