رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

پسر نگو طلا بگو

1393/3/7 16:50
نویسنده : مامان رادینی
316 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نگو طلا بگو

پسر نگو عسل بگو

پسر نگو قشنگ بگو 

ما اومدیم از خونه ی مامان جونی خوش گذشت چون با هم بودیم و دور هم بودیم بد گذشت چون بابا جونی 2 روز پیش مانبود بهش هم گفتیم که دیگه نباید تنهامون بزاره چون واااااااااااااااااااقعا سخته دوری خدا نصیب نکنه

امروز صبح بابا جونی از یه مسافرت اجباری برگشت و برای شما هم یه اسباب بازی خوشگل آورده که خیلی دوسش داری مبارکت باشه پسرم

راستی قراره تا دوشنبه یه خبری توی وبلاگت بزارم که الان نمی گم بزار قطعی بشه بعدا فقط خواستم بگم خبر آمد خبری در راه استخندونک

دندون نیش دومیت هم پسر نازم در اومد مبارکت باشه پسرم

البته اینم بگم تا دندون های شما در بیاد من دندون هام میریزه و باید یک دست بکارمخندونک

از بس شیرین کاری در میاری و زمانی که سفت بغلت می کنم دندونام و به هم فشار میدمبوس

جدیدا هم یاد گرفتی دستت و میزاری جلوی صورتتت ناز می کنی ای جون دلم که نازت خریدار داره اساااااااااااااااااااااااااااااااااااسی امروز هم مثل اقا تا دیدی بابا خسته است شماهم 2 ساعتی و خوابیدی و گذاشتی بابا استراحت کنه پای ثابت همه ی سینی های چایی هم هستی و کنار نمیریمتنظر

الان هم شما و بابا جونی خونه رو گذاشتین رو سرتون من هم رشته ی افکارم پاره شد کلی حرف داشتم که بنویسم که یادم رفت

دارین توی خونه فوتبال بازی می کنین نه

تا شب که شاید مطالبم یادم بیافته

بای بای

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فاطیما
8 خرداد 93 23:04
سلام گلم انشاالله واکسن گل پسر تو هم به خیر و خوشی تموم میشه من اهل سمنان هستم شما چطور؟
مامان رادینی
پاسخ
اهل تهرانیم سلامت باشین ممنون