رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

18 اردیبهشت92

1392/2/19 2:33
نویسنده : مامان رادینی
326 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نانازم  امروز اتفاق خاصی نیافتاده بود فقط اینکه خاله جونی امروز ساعتای 8 بودکه شمارو اومد برد خونه ی مامان جونی تا ساعت 10 بود که خودم اومدم دنبالت توی این فاصله کلی از کارای عقب افتادم و انجام دادم و قرار بر این شد که فردا و پس فردا رو بریم کرج چون مامانی میره ما هم با مامانی میریم کرج تا دور هم باشیم ما تا 2 روز نیستیم و من هم نمی تونم بیام به کلبه ی قشنگت سر بزنم احتمالا شنبه یه سری بزنم چون جمعه اگه بیاییم من خسته ام و فکر نکنم بتونم بیام و خاطراتت و ثبت کنم ولی قول میدم که تو ذهنم حکشون کنم و بعدا برات اینجا به یادگار بزارم با کلی عکس و خاطره ی خوش برمیگردیم

تا شنبه بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
22 اردیبهشت 92 1:12
سلام . ما منتظریم مامانی.
سلام خاله جونی چشم دیدین برگشتم