رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بابا جونی روزت مبارک

1392/3/5 1:47
نویسنده : مامان رادینی
379 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه مامانی رادین جون میگه که بهترینم نازنینم روزت مبارک

درسته که امسال سال اول پدر بودن شما بوده و من باید زودتر از اینا تبریک میگفتم ولی خودت شاهد بودی که سفر بودیم و نمیشدشرمندتم عزیزم

روز مرد رو به مرد راستینی  مثل همسرم که مقام بالای مردانگی و پدر بودن رو درک کرده تبریک میگم و زیباترین کلمه ای که میشه در این روز گفت یک دوستت دارم همراه با یک اسمان عشق و تمنا هست

روزت مبارک بهترینم

 

 

 

بابا جونی من هم روزتون و به نوبه ی خودم تبریک میگم بزار بوس کردن یاد بگیرم سال بعد غرق بوست میکنم فکر میکنم این قشنگترین هدیه ی یک نی نی کوچولوی خوشمزه باشه

باز هم معذرت می خوام که دیر شد

 

 

 

قابل شمارو نداره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)