رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بی قراری رادینی

1392/4/17 0:58
نویسنده : مامان رادینی
276 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان دیشب اومدم که عکسات و بزارم برات سرم خلوت بود و وقت داشتم ولی حیف که نی نی وبلاگ قطع بود و امکان دسترسی نداشت

امشب حتما برات میزارم

امروز از صبح بیقرار بودی فکر کنم گوش سمت چپت دردمی کرد چون دستت و همش روی سرت و گوش می کشیدی  باید در اولین فرصت ببرمت دکتر فردا که نمیشه ان شالله پس فردا حتما میبرمت جوری بودکه مامان جونی به دادم رسید دیگه توان نگه داشتنت و نداشتم من هم خسته بودم مامان اومد و من تونستم یه ذره استراحت کنم دستت دردنکنه مامان گلم من شمارونداشتم چه کار میکردم

خدایا مامان جونی رادین و براش 120 سال سالم وسرحال نگه دار

آمین 

دیگه چیزی به ماه رمضان نمونده خوش به حال اونایی که میتونن روزه بگیرن من و شما امسال هم مثل پارسال نمیتونیم روزه بگیریم گریهچهار شنبه ماه رمضانه برای ما هم دعا کنید دوستای نی نی وبلاگی مارو از دعای خیرتون دریغ نکنید و سر سفره های افطار مارو هم یادکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
17 تیر 92 1:53
ای جونم خاله ای چت بود؟ الهی آمین. محتاجیم به دعا. شما هم برای من دعا کنید بعد از 2سال میخوام امسال روزه بگیرم به امید خدا.