رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

شب قدر 92

1392/5/6 2:38
نویسنده : مامان رادینی
249 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امشب شب قدره شب 19 ماه رمضانه که بعدا که بزرگتر بشی متوجه میشی یعنی چی و چه اتفاق خاصی افتاده توی این شب

یادش به خیر من و بابا جونی هر سال شب های قدر خونه نمی موندیم و میرفتیم احیا خیلی حال خوبی داشت و فضای آدم و عوض میکرد احساس سبکی مخصوصا به من دست میداد ولی خب خوشبختانه و از لطف خدای بزرگه که ما دو ساله نمی تونیم بریم پارسال به خاطر شما که توی راه بودی و زیاد نمی تونستم یه جا بشینم و امسال هم به خاطر شما نازنین پسر که هم بد خواب میشی و نمی خوابی توی شلوغی هم اینکه هوا گرمه ان شالله سال های بعد که آقا تر شدی با هم میریم

ناناز مامان شما از امروز از صبح تا زمانی که بخوابی کلمه ی دد   رو یاد گرفتی و می گفتی و من هم کلی ذوق میکردم که دیگه کم کم به زبون افتادی فقط نمی دونم چرا تنبلی می کنی و 4 دست و پا نمیری عوضش با روروک مثل باد به این ور و اون ور میری از صبح هم به خاطر گرمی وحشتناک هوا  چشمات اسیب دیدن از گرما و همش اشک میومد یا به قولی قی کرده که خدارو شکر شست و شو دادم بهتر شدی و با استراحتت ان شالله تا  فردا بهتر هم میشی ویروس جدیده دیگه چه میشه کرد قشر آسیب پذیرمون هم شما نی نی های ناز هستین که ان شالله از هر اسیبی همیشه در امون باشین

آمین

شما عسل مامان امروز زود خوابیدی گوش شیطون کر ساعت 1 دیگه خوابیدی نزاشتی ساعت 3 برعکسی دیگه شبای احیا یعنی شب !شب زنده داری شما بقیه شبا زنده دار بودی و امشب خوابینیشخند

شما بخواب نانازم ما احیای شمارو نخواستیم خدا خودش قبول می کنه نیشخند

خوب بخوابی فرشته ی کوچولوی من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)