رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

عکس طراحی شده عمو علی

1392/5/8 4:32
نویسنده : مامان رادینی
375 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس و عمو علی زحمتش و کشیده که عنوان وبلاگش هم گالری زیبای کودکان هست که خیلی من از این  وب استفاده می کنم مطالب آموزنده ی خوبی داره

عمو علی دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی

www.yagot1000.niniweblog.com

 

این هم یه دونه ی دیگه که عمو لطف کرده برات درست کرده دستت درد نکنه عمو علی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی
7 مرداد 92 11:16
سلام
شما هر عکسی که بخواین درست میکنم فقط خواهش میکنم عکس واضع باشه
سلام
ممنون از این همه لطفتون
عمو من که عسکام همش واضح هستن آخه

ارلا
9 مرداد 92 10:38
سلام لینکتون کردم ممنون که به من سر زدید

سلام ممنون باعث افتخاره
مامان امیرعطا
12 مرداد 92 0:52
سلام مامانی. خسته نباشین............ هروقت اومدیم که عکس طراحی شده رو دیدیم........... دلمون گرفت بابا آپ کنین. رادین جونو ببوس


سلام سلامت باشین
چشم خاله جونم حتما
علی
12 اردیبهشت 93 13:28
سلام مامان رادین جون خوبید رادین جون خوبه؟؟؟؟هزار ماشاالله چقدرم بزرگ شده برای خودش مرد خونست دیگه خوشحالم هنوزم طراحی که کردم عکسشو دارین خوشحال میشم به وبم بیاید گالری زیبا کودکان سپردم به یه ابجیم من توی دنیا شکلکهام منتظرتم رادین جون کن
مامان رادینی
پاسخ
سلام ممنون علی آقا خیلی لطف کردین که سر زدین حتما بهتون سر میزنیم اگر رادین خان بزارن