رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تولد 9 ماهگیت مبارک

1392/5/11 4:17
نویسنده : مامان رادینی
274 بازدید
اشتراک گذاری

هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا پسرم  9ماه شد

1ماه دیگه بزرگتر و ماه تر و پر جنبش و جوش تر و باهوش تر شدی

خداروشکر اینا همه از الطاف خداونده که دارم ممنونتم خدا

نمی دونی چه کیفی میده زمانی که میبینی رادین کوچولوی چند ماه پیش من که یه ریزه بود الان برای خودش عشقی شده ها

عزیزم ان شالله تولد 120 سالگیت فکر نکنم ما اون موقع باشیم البته خودم میگما بابا جونی و که خدا عمر باعزت بهش بده آمین تولد 120 سالگیت و اینجا کنار دوستای نی نی وبلاگیت در کنار نوه ها و نتیجه هاتون جشن بگیرین

آمین

امروز عسلم اتفاق خاصی نیافتاد فقط اینکه امروز عمو علی عکس شما رو طراحی کرد و برات میزارم که اولین کادوی  تولد 9ماهگیت و امروز گرفتی

من و بابا جونی هم تصمیم گرفتیم تولد ماهگردت و بعداز شبای احیا بگیریم برات

ان شالله حتماماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

khale fatima
7 مرداد 92 16:10
مبارک مبارک

ممنون عزیزم
مامان امیرعطا
7 مرداد 92 16:44
مبارک باشه خاله جونم. رادین جونی آقا شده.
مامانییییییییییییییییییییی این حرفها چیه؟؟؟؟؟؟؟ داری روحیه میدی به بچه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ایشالله که هر 3تاتون کنار هم شاد شاد زندگی می کنین زیر سایه خدای مهربون.

سلامت باشی خاله جونم چشم دیگه هیچی نمی گم
علی
7 مرداد 92 17:55
همون عکسی که دوست داری اپلود کن برام بفرست
مامان مهسا
8 مرداد 92 16:57
سلام گلم به منم سر بزنید
سلام عزیزم حتما

mamane radin
11 مرداد 92 2:27
aziiizam 9 mahegit mobarak

ممنون خاله جونی