رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تسلیت به عزیزترین بابای دنیا

1392/6/31 0:40
نویسنده : مامان رادینی
255 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم بابا جونی مادربزرگ عزیز و دوست داشتنیش و از دست داد 

خیلی درد ناک بود برامون چون مامان بزرگ در حق همه ی ماها مادری کرد 

برای مراسم ازدواج من و بابا جونی مامان بزرگ و بابابزرگ بودن که خیلی زحمت کشیدن در درجه ی اول 

هیچ وقت محبتشون واز ما دریغ نکردن و تا آخر مراسم پشت ما بودن و تکیه گاه محکمی برای من و بابا جون بودن خیلی زحمت کشیدن 

از همین جا از طرف خودم به عزیزترین همسر دنیا و از طرف رادین جون به ماه ترین بابای دینا تسلیت می گم و امیدوارم دیگه غم نبینید و  خداوند سلامتی هم به شما هم به بابزرگ بده 

آمین 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)