رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

11 ماهگیت مبارک

1392/7/6 13:26
نویسنده : مامان رادینی
272 بازدید
اشتراک گذاری

عزییییییییییزم مبارکت باشه 

بهترییییییییییینم مبارکت باشه 

پسر نازم امروز شما در این لحظه وارد 11 ماهگیت شدی و یک ماه دیگه آقاتر و عسل تر و مهربون تر شدی

خیییییییییلی خوشحالم 

پیشرفت هایی که پسرم داشتی توی ماه گذشته این بود که 

4 دست و پا راه رفتن و کامل یاد گرفتی

با کمک اجسام خودت میتونی بلند شی و روی پای خودت بایستی 

چند قدمی هم راه میری و زود میافتی 

گفتن کلماتت زیاد شده دد قاقا و خیلی کلمه های دیگه به زبون خودت که نوشتارش برای من سخته 

ماشالله 1000000000000000000000000 ماشالله شیطنتت فراوون شده از سر و کول ادم بالا میری و همش باید ایستاده باشی و یک نفر هم کنارت باشه 

خلاصه که زیاده الان فراموش کردم 

همیشه سالم سرحال باشی و عمر باعزت داشته باشی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعطا
6 مهر 92 13:42
سلام سلام 100 تا سلام. خوبین؟؟؟؟؟؟؟ مبارک باشه عزیز خاله داره مردی میشه برای خودش... جونم....
وای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود ... مامانی ولی به خودم وعده عکسای گل پسری رو داده بودم بعد این مدت اما
ایشالله زودی تولد 1سالگیتو تبریک بگیم گلم. بوسسس
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی
سلامت باشی
ما هم همینطور
آره گلم در اولین فرصت میزارم سیستمم مشکل داره چشششششم مهربونم

بهار
11 مهر 92 1:38
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی.