رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

سومین سرماخوردگی رادینی

1392/7/10 1:00
نویسنده : مامان رادینی
310 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم 

بازهم سرما اومد  به سراغت 

الان چند روزیه که سرماخوردی و با دارو  پیش می ری این بار هم بابا جونی سرمات داده اساسی 

بابا جونی سرما خورده بود و با ماچ و بوسه هایی که نثارت کرده سرمات داده برای بار دوم بابا جونی سرمات داد 

الان هم خداروشکر بهتری فقط یه کوچولو آبریزش  بینی داری این چند وقته هم حسابی سرم شلوغه از صبحتا شب. و شبا هم زود میخوابم دیگه کمتر میومدم اینجا و امشب با اینکه کلی خسته ام ولی طاقت نیومدن نداشتم ماچ

چند وقتیه سیستمم مشکل داره از بس سرم شلوغه نمیتونم درستش کنم تا عکسات و بزارم کلی عکس داری و من هم وقت ندارم ولی سعی میکنم تا شبای آینده بزارم برات 

حتما

دستت هم درد نکنه یه دونه از usb های بابا رو از بس لیس زده بودی سوزوندینیشخندای خرابکار دیگه کار نمیکنه تا وقت گیر میاری و دم دستت باشه بر میداری و خیسش می کنی شیطون مامان ماچ

 

راستی پسرم 2 روز یاد گرفتی میگی نه. ای جونم چه قدر شیرین زبونی عشققققققققققققققم

بغل 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پانی تم
10 مهر 92 2:02
طراحی و اجرای بی نظیر تم جشن تولد... جشن دندونی... """""" ساخت کلیپ های زیبا و به یادماندنی تولد""""""""" با کیفیت و قیمتی استثنائی کارهای اجرایی http://www.panitem.ir نمونه های طراحی http://panitem.ir/Forum نمونه کلیپ http://panitem.ir/page/clip با """""""پانی تم""""""" تفاوت و کیفیت را تجربه کنید...
محمد امین گل همیشه بهار مادر
11 مهر 92 11:16
سلام حفظش کنه چقد نازه
ایشالا که بچها ازبیماری در امان باشن
خدا پشت و پناهشون باشه چقد سخته و دردناکه که گلهای باغ آرزوهامون مریض میشن
نمی دونم تا حالا کسی بهت گفته یا نه ولی خطی که باهاش مینویسی چسم رو خسته میکنه
بخاطر همین سخت میشه مطالب رو خوند
ببخشید اگه دخالت کردم
سلام .ممنون لطف دارین
آمین
آره خانم گلم آجیم بهم گفته بود ولی حرفش و گوش نکردم
حالا که شما هم گفتین چشم حتما فوتنم و عوض می کننم
اصلا هم ناراحت نشدم بسیار خوشحال هم شدم انتقادت به جا بود ممنون میشم بازهم پیش ما بیا

مامان امیرعطا
12 مهر 92 14:00
ای بابا امان از دست این بابایی ها. همش سرماخوردگی میارن تو خونه مامانی مواظب رادین جونی باش تا زودی خوب شه.
چشم خاله جونم