رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

گذران زندگی در مهر ماه

1392/7/20 16:18
نویسنده : مامان رادینی
327 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کم  عسلکم

این چد وقته هر کسی برای خودش مشغوله ما هم میگذرونیم خوبیش به اینه که خدارو 1000 مرتبه شکر آروم میگذره

این چند روزه خونه ی مامان جونی بودیم چون  شنبه شب یه عالمه مهمون داشت و ما م اونجا بودیم تا ساعت 2 نیمه شبنیشخند شما هم همچنان پا به پای ما بیدار ولی شب قشنگی بود و خیلی خوش گذشت

ودیروز هم خونه ی عمو جونی بودیم و کلا درگیر مهمون و مهمونی بودیم اتفاق خاصی هم نیافتاده جز یه چیزی

عکس ها و فیلم های شمارو میخواستم  سی دی کنم که عکسات سی دی شد غیر از فیلم ها که هر کاری کردم اصلا باز نمیشد که نشون بده خییییییییییییییییلی اعصابم و به هم ریخته بود و در گیرش بودم همش نگران بودم که نکنه پاک بشه و ایراد هم از رم دوربینم بود که قفل شده بودگریهکه خدارو شکر بابا جونی بعد از 2روز تلاش توونست برشون گردونه که خیلی خوشحال شدم و سریع هم سی دیشون کردم که دیگه اتفاقی براش نیافته

شما هم دیروز یه شیرین کاری کردی زدی کیبورد بنده رو شکوندی که کلا شیطنت هات آفرین داره ماچ

امروز هم بعد از 2 ساعتی بازی کردن و دلبری کردن خوابت برده که من تونستم بیام اینجا قرار هم شده که شب ببرمت دکترت تا ببینم عسل مامان چند کیلوشده  و بزرگ شده آقا شده یا نه که قطعا همین طوره

دوستت دارم عققققققققققققققققشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
22 مهر 92 1:34