رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

عید سعید قربان مبارک

1392/7/24 1:32
نویسنده : مامان رادینی
363 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامانم عیدت مبارک

این عید هم مثل خیلی اتفاقای دیگه اولینه

یعنی اولین عید قربان پسر قشنگمه

اولین عیدیه که امسال پیشمونی و ان شالله خدا 120 تا از این عید ها بهت نشون بده

آمین

پسر قشنگ مامان. امروز از صبح که با هم بودیم خیلی به دوتامون خوش گذشت خیلی زود گذشت

یک عالمه بازی کردیم و بعد از 3 ساعت بازی شما یک ساعت خوابیدی و من هم تند تند کارام و انجام دادم و زمانی هم که بیدار شدی یه کوچولو دوپینگ کردیم. عصرونه خوردیم  نیشخندو شما شروع کردی به خراب کاری

اول اینکه عروسک های پت و مت و برداشتی و پای یکیشون و شکوندی و کلاه یه دونش و  در آوردی و بعد  سرش و  از گردن شکوندی بعد هم بینوا رو پرت کردی رو زمین و شروع کردی جویدن کلاهش که خوبه دیدم و سریع از دهانت درش آوردم  آخه این بیچاره هارو خدا زده شما دیگه چرا میزنیشوننیشخند

واینکه یه مجسمه ی تزیینی داشتم اون هم زدی و شکوندی دست گلت درد نکنه قربونت برم من

فدای سرت

شب هم خونه ی مامان جونی بودیم و نیم ساعت پیش رسیدیم خونه اونجا هم خییییییلی خوش گذشت بهمون

این هم خرابکاری امروزت

 

 

بیچاره ها دلم براشون میسوزه چه کشیدن امروز از دست رادینخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 مهر 92 11:09
سلام هزیزم
ممنون که سر زدی
عید شما هم مبارک باشه
راستی ماشالله وروجک خرابکاری هم بلده


سلام قربونت.
این فقط گوشه ی کوچیکی از خرابکاریشه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 مهر 92 10:17
سلام عزیزم
راجع بع سوالت عزیزم
شما جلسه شسم رو اشکال داری
یا شماره 6 که برای قرار دان تو وبلاگه
ممنون سر زدی عزیزم
ببخشین نیمدم فکر کردم جوابتو دادم
یعنی نوشتم اما انگار ثبت نشده
حالا بگو تا زودی بیام پیشت

سلام عزیزم آره همون و مشکلدارم حالا میام و کامل توضیح میدم برات این چند وقته سرم شلوغه توی اسرع وقت حتما میام
مامان امیرعطا
27 مهر 92 14:25
سلام عزیزم. خوبین؟ ای جونم شیطون شدی رادین جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب کاری می کنی ......آفرین.
وایییییییییی مامان نشنوه ها.
سلام قربونت
شیطونی مال یه دقیقه است خاله جونم
خاله مامانم هم بشنوه نمیتونه کاری کنه از بس بزن بهادر شدم برای خودم

mamane radin
29 مهر 92 2:40
aziiizam mamnoon ke be fekre ma bodiiii belakhareee omadiiim ba koliiii khabar
radinam bara khodesh vorojakiii shodehaaaa

خوش اومدین خوشحالم که دوباره میبینموتون
خدا حفظش کنه