رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

خاطرات تولد دایی

1392/8/8 1:05
نویسنده : مامان رادینی
278 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم همون طوری که گفته بودم امروز تولد دایی بود و مامان جونی هم مهون داشت دایی با پسردایی همراه با خانوداه (دایی من )

فردا تولد پسردایی من هم بود به خاطر همین 2 تا تولد و با هم گرفتیم چه قدر جالبه 3 تا تولد پشت هم داشتیم  این ماه چه ماه پربرکتی بودنیشخند

یه کیک گرفتیم و کلی عکس دور همی که همش همراه با خنده و شادی بود خیلی خوش گذشت روی هم رفته شب عالی بود

از همین جا من و رادین جونی به پسردایی تبریک میگیم تولدشون و ان شالله سعادتمند و پیروز باشین توی تمام مراحل زندگیتونتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane radin
8 آبان 92 23:52
aziiizam ma ham tavalooode dayeee va pesar daee ro tabrik migim
enshala hamishe tavaloood va shadii basheee

ممنون عزیز جونی
mamane radin
8 آبان 92 23:54
rastii aziizam atoliye toye shahrake gharbe bolvare dadman
atoliye soha 22243302

بسیار سپاسگزارم