رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

رادین و مهمونی های خونه ی مامان جونی

1392/8/14 2:03
نویسنده : مامان رادینی
279 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم این چند روزه خونه ی مامان جونی در گیر مهمونی بودیم چند شب

پشت سر هم مهمون داشتن و هر شب مهمون های مختلف از خونواده های

مختلف خلاصه شبا بعد از رفتن مهمونا کمک خاله جونی میکردیم و میو مدیم

خونه و صبح هم چشم باز نکرده خونه ی مامان جونی بودیم دیشب شب

شلوغی بود چون مامان جونی 15 نفر مهمون داشت (خسته نباشی مامان

جونم )خیلی شبای خوبی بود و حسابی خوش گذشت مخصوصا به شما که

هر شب بچه هایی بودن که بازی کنن باهات و حوصلت از جمع بزرگترا سر نره

خلاصه مامان مهمون نداره تا آخر هفته که باز هم مهمون داره و قراره که ما

هم خونه ی خودمون مهمون داشته باشیم اگه شرایط خونه ی مامان بزاره و

مهمون نباشه و نریم برای کمک وگرنه که باید برنامه رو بهم بریزیم برای یه شب

دیگه


واما شیرین کاری های شما توی این چند وقته علاقه ی شدید به آب بازی

داری و خدا نکنه یه نفر جلوی شما بره حمام که گریه می کنی که من و هم

ببرین مثل دیشب دایی جونی که ناچار شد زمانی که مشغول بازی هستی بره

حمام گریه می کردی که من و هم ببر

جلوی در دست شویی میایی و می گی ایش بغلبه جوجو می گی جو

از دیروز هم یاد گرفتی تا میگم زبون درازی کن سریع لبت و دراز می کنی و زبونت و در میاری و دل و من و میبری

عزییییییییییییییییییییییییییییزم. حیف که خوابی والا که محکم بوست میکردم  عشق من

و اینکه یه خبر خوش که بابا جونی همیشه دوست داره هر چیزی که خودش

دوست داره برای شما هم بخره مثل پرنده


برات یه جفت فنچ خریده بود که چند روزی میشه که 3تا تخم گذاشته و

مامانشون داره از جوجه های از تخم بیرون نیومدش مراقبت میکنه خیلی جالب

میشه 3 تا جوجه فنچ آخی نازی

 

و نکته ی اصلی اینه که فردا اولین روز از ماه محرم و اولین روز ماه قمریه بیا با

اون قلب کوچولو و مهربونت همراه با مامان برای بچه های مریض دعا کنیم و از

خدا بخواهیم که توی این شبا هیچ پدر و مادری و نگران و ناامید بچه اش نکنه و

همه صحیح و سلامت در کنار هم خوش و خرم باشن

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
14 آبان 92 18:56
سلام عزیزم. خوبین ؟ رادین جونم خوبه؟ خواهش میکنم عزیزم. عکس کاملش تو پست های قبلی بود ولی چشم 1عکس میذارم ازش. این که من خریدم سایز بزرگشه 68000 تومن... کوچولوهاش کمی ارزونتره. اینجا تو منطقه ما 1 فروشگاه هس که نمایندگی انحصاری این جور وسایلو داره. .... جای دیگه من ندیدم. همه چیشم هست... از ساعت دیواری و آلبوم و دمپایی و سطل آشغال و صندلی و ........ طرح هاشم خیلی متنوعه.

دست گلت درد نکنه نه فقط همین ومیخوام چیزای دیگه اش و نمی خوام
مامان امیرعطا
15 آبان 92 2:03
الهییییییییییییییییییییییییییی آمییییییییییییییییییییییییییین.
mamane radin
15 آبان 92 22:38
aziiizam che doaye ghashangii kardiii

elahiiii amin
rastiii radin kocholooo khasteee nabashii az mehmooni va ab bazii ham khosh begzareee

قربونت برم